Beantwoord

Geen internet & TV veenendaal postcode 3903

  • 22 November 2023
  • 40 reacties
  • 960 Bekeken

Sinds maandag 20 november (13:00) hebben wij geen internet of tv meer.

Het modem geeft aan dat er geen internetverbinding meer is (brand rood).

Het begint nu namelijk wel heer vervelend te worden, aangezien ik ook thuis werk en geen normale meeting kan deelnemen.
Hoe kan het dat deze storing zo lang duurt?

Groet,
Marco

icon

Beste antwoord door soepkip67 22 November 2023, 15:39

Bekijk origineel

40 reacties

Welk soort bedrijf meldt dat het probleem is opgelost zonder dit bij de klanten te bevestigen?

Het internetprobleem in Veenendaal is NIET opgelost!!! Al 5 dagen met deze storing.

Reputatie 7
Badge +9

 Hey all, de problemen in Veenendaal lijken nog niet volledig opgelost te zijn. We houden jullie op de hoogte in ons topic: 

 

 

Reputatie 5

Welk soort bedrijf meldt dat het probleem is opgelost zonder dit bij de klanten te bevestigen?

Het internetprobleem in Veenendaal is NIET opgelost!!! Al 5 dagen met deze storing.

Hoi schoemie,

Ik begrijp je frustratie en ga er van uit dat het wel gecheckt wordt alvorens er gecommuniceerd wordt (vaak gebeurt het communiceren later en is het probleem al eerder opgelost). Grote kans dat bij een aantal van de klanten het probleem wel (dan wel niet tijdelijk) opgelost was. Naar alle waarschijnlijkheid is het probleem terug gekomen.

Sterkte en ik hoop dat het snel wordt opgelost. Mocht ik je in de tussentijd kunnen helpen met Unlimited data op een Odido of Ben simkaart, dan hoor ik dat graag!

Bij mij ook al vanaf maandag geen internet en TV, hier al 3 keer over gebeld, ben nu ook weer aan het bellen.

Vind slecht dat de mensen niet rechtstreeks geïnformeerd worden en alleen via de community kunnen kijken, maar de informatie hier is ook beperkt.

Voucher uitdelen vind ik een prima geste, maar zo zachtjes aan mag Odido met meer op de proppen komen dan alleen dat, het duurt nu dus al 5 dagen, zonder vooruitzicht dat het snel opgelost gaat worden.

Ik hoop dat hier iets mee wordt gedaan, dit ook al wel duidelijk gemaakt tijdens de opgenomen gesprekken, om dingen te verbeteren, wat jullie beloven in jullie reclame.

 

Gr. Bart

Mijn internet werkt weer, router groen!

sinds 11:49 zijn de Access points thuis weer actief gesprongen en kan ik diverse apparatuur van buitenaf weer benaderen, lijkt erop dat het weer op gang komt.

Herstart apparatuur was bij ons niet nodig om de boel weer op te laten starten.

Ik ben het met @Bart69  eens dat er wel meer nodig is inmiddels dan een voucher.

TV kan ik normaal gesproken prima missen, maar deze verkiezingen had ik toch echt graag gevolgd.

Wij (2 thuiswerkers) hebben 2 vouchers gekregen. Daarvoor moesten we 2 prepaid kaarten aanschaffen van odido, want wij hebben een andere provider voor de mobiel. Toen waren we inmiddels (ook na 2x kopen van extra MB's) al dik door onze bundels heen. Die kosten krijgen we dus ook nog. Daarnaast ook 2 dagen maar op kantoor gewerkt, wat ook weer extra tijd en geld kost.

En als er nu maar duidelijk werd gecommuniceerd wat er aan de hand is en wat er mogelijk is zonder dat je steeds zelf het initiatief moet nemen is dat nog tot daar aan toe, maar ik ben echt zwaar teleurgesteld in de dienstverlening.

Het lijkt nu wel opgelost, contact met thuisfront zegt dat het internet het doet..

 

Hopelijk wordt er lering getrokken uit dit voorval, precies zoals @José D ook al aangeeft. Storingen kunnen gebeuren, oorzaken zullen gevonden moeten worden maar houdt dan in ieder geval de storingspagina up to date. Meldingen dat monteurs onderweg zijn (klaarblijkelijk kruipend want na 8 uur nog niet aanwezig) zijn niet voldoende om tevreden over te zijn.

Vergelijkbare storingen werden, ook wanneer niet opgelost, vele malen beter op de hoogte gehouden (Switches worden geprovisioned, apparatuur is vervangen, verbindingen voor de helft terug) dan deze storing voor ons allen.

Ook wij zijn niet tevreden over de communicatie maar hopen dat we elkaar (in slechte zin) niet meer hoeven te spreken en dat de verbinding blijft werken zolang het contract loopt.

Ik moest wel de boel resetten en de overburen ook. Maar het werkt eindelijk weer. 

Ik heb al weer een uur of wat een ipadres gekregen. Internet works! He he poeh poeh. Maar wat er nu daadwerkelijk aan de hand was??

Als ik een aantal verbeterpunten mag aangeven:

  • hou de storingen pagina up to date (dus niet: er is een monteur onderweg en dan weer een dag niets)
  • wees ook transparant als je niet weet hoe lang het nog gaat duren en zet dit op diezelfde pagina. Dat scheelt ook weer frustratie en telefoontjes naar de service desk
  • informeer mensen persoonlijk, ik ga er vanuit dat jullie weten welke klanten er binnen het getroffen gebied vallen, die kunnen eenvoudig een SMS/mail o.i.d. krijgen. Nu is het aan elk individu om te bellen/chatten of anderszins informatie te verkrijgen
  • duurt een internet storing langer dan een dag biedt dan pro-actief een voucher voor onbeperkt internet aan op de mobiel, nu krijg je die pas wanneer je er zelf achteraan belt of dit toevallig hier leest

Gr. José

Fijn dat internet het weer doet! De vraag naar compensatie is door gedupeerde gebruikers wel gesteld maar niet beantwoord (voor zover ik heb gelezen). Graag hoor ik op welke manier Odido de gebruikers in Veenendaal tegemoet gaat komen. Of: via welke weg compensatie aangevraagd kan worden.

 

Zou ik een compensatieformulier kunnen krijgen? 

Zoals meerdere malen gevraagd / aangegeven, hoe worden klanten gecompenseerd? Neem aan dat dit automatisch gedaan wordt en de getroffen klanten en mail ontvangen? Graag reactie. 

Reageer