Beantwoord

Geen Internet Verbinding voor 3 dagen

  • 9 February 2023
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Geen Internet Verbinding voor 3 dagen 😡😡😡 ticket wordt aangemaakt bij techniek diesnt en tot nu toe niks 
 

t- mobile zou een Monteur sturen en niemand kwam al een nieuwe klant ben ik helemaal Om tevreden met het service

icon

Beste antwoord door eric 9 February 2023, 09:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @G enough , als je de klantenservice belt zal men eerst aan de telefoon een fout protocol doorlopen. Mocht hierna het probleem niet zijn opgelost, dan wordt er een ticket voor de technische dienst gemaakt en die zullen binnen 5 werkdagen actie ondernemen. Dat kan zijn het aansturen van een monteur. 

In de tussentijd kan T-Mobile voor een voucher zorgen waardoor je volledig onbeperkt internet via je mobiel met een T-mobile of Tele2 simkaart gebruiken.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @G enough, fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, dit moet natuurlijk snel voor je opgelost worden! Ik kan een aantal taken van onze technische dienst overnemen en daarom ben ik meteen voor je aan de slag gegaan om de juiste monteur in te schakelen. Hierover ontvang je heel snel een email en een SMS waarin je de digitale agenda van onze externe monteursdienst Guidion zal aantreffen.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt of een vouchercode kan gebruiken, ik zorg er graag voor dat je weer heel snel online bent! 😃

Reageer