Beantwoord

Geen internet wanneer ingelogd op VPN

  • 12 December 2019
  • 5 reacties
  • 274 Bekeken

Wanneer ik inlog op VPN (Pulse Secure SSL VPN) en verbonden met de wifi van mijn t-mobile thuis abonnement dan heb ik geen internetverbinding meer. Op alle andere netwerken werkt het wel om in te loggen op de VPN. Internet werkt wel gewoon op T-mobile thuis wanneer ik niet inlog op de VPN verbinding. Hoe kan ik dit verhelpen?

icon

Beste antwoord door Pieter_B 29 January 2020, 21:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Goeiemiddag @jordybrinks 

 

Welk type modem heb je?

Hi goeiemiddag :)

 

Bedankt om contact op te nemen.

Het betreft een Zyxel modem.

Reputatie 6

@jordybrinks Hier een topic met hetzelfde probleem, waar een link staat met een oplossing. Misschien heb je er wat aan.

Reputatie 7

Hi @jordybrinks, ik ontving een bericht van een collega dat het nog niet gelukt was met je VPN. Ik kijk graag met je mee maar VPN is voor ons vaak lastig omdat de verbinding op dat moment niet meer via ons loopt en daardoor is het een beetje een blinde vlek. Ben je met het topic waar @Glassertje naar verwees nog verder gekomen? Een @Pieter_B heeft mogelijk ook nog wat tips die je op weg zouden kunnen helpen. Zou je nog wat meer informatie kunnen delen? Waar stokt de verbinding?

Reputatie 7
Badge +3

@jordybrinks 

Het is mij niet helemaal duidelijk wat er nu wel tijdens een VPN werkt en niet.

Wat ik lees is, dat als je een VPN op je mobile device aanmaakt, alle internet (mobile devices & fixed LAN devices) kunnen geen verbinding meer maken met internet?

Of .. gaat het alleen maar om jouw mobile device waarop deze VPN is gestart?

KB43614 - Cannot connect to Wi-Fi networks when Pulse Desktop Client is installed on a system that uses Hyper-V virtual switch/adapters

Pulse Secure 9.0.3 Kills Wireless on Windows 10

Kijk eens of je met deze info het wel aan de praat kunt krijgen, want zoals je leest ben je niet de enige met een issue met Pulse Secure.

BTW: Heb hier zelf ook PS op een Apple iPad om verbindingen op te zetten via de Zyxel, maar werk probleemloos.

Reageer