geen reactie op email.

  • 10 October 2023
  • 7 reacties
  • 103 Bekeken

Goededag,

Ik heb een email gestuurd naar service@odido.nl zoals de chatbot aan geeft. Helaas heb ik nog steeds geen reactie kunnen ontvangen over mij problemen met odido. Wanneer na verzenden kan ik een antwoord verwachten. Ben nu 1.5 week verder en duurt mij te lang. Ik heb geen internet en moet nu onnodige kosten maken doordat ik nu net kan thuis werken. 

 

Mvg wesley Roovers

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @Wroovers, welkom op onze Community.

Dat is niet helemaal de bedoeling, maar geen zorgen, ik help je graag verder. Kan je het probleem wat beter omschrijven? Dan ga ik me best voor je doen om je te helpen!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Wroovers, welkom op onze Community.

Dat is niet helemaal de bedoeling, maar geen zorgen, ik help je graag verder. Kan je het probleem wat beter omschrijven? Dan ga ik me best voor je doen om je te helpen!

Goedemorgen,

 

Eerder heb ik al contact opgenomen met odido over de levering die ik heb ontvangen van de spullen voor mijn internet en tv. Kreeg te horen sorry meneer kan er niks aan doen en dat was het.

Nu vandaag 29.09 zou alles aangesloten worden.

Monteur komt langs en heeft aangesloten niks werkt. Niet goed aangesloten. De heer is nog naar toilet geweest en heeft alles onder geplast,

In mij ogen asociaal.

Nu heb ik zelf alles aan gesloten en internet werkt elke keer als ik de tv box aansluit valt me internet weg.

Ik was natuurlijk boos naar omstandigheden en heb contact gezocht met de odido hulp lijn.

Nu heb ik een dame aan de lijn gehad en die schrok van het verhaal en was netjes en beleeft. Ik werd door verbonden met een ander wederom uitgelegd en verteld dst ik klaar ben met odido en de service die ze leveren. Hij werd ook behoorlijk narrig aan de telefoon. Heb gevraagt om zijn leiding gevende maar die kreeg ik niet aan de lijn. Hij heeft mijn abbonement per direct opgezegt en vanaf 30.09 ( bevestiging gehad per mail) vervolgens zijn telefoon opgehangen.

Ik werd natuurlijk nog kwader. Ik heb weer gebelt kreeg een heer aan de lijn die geprobeert heeft dit terug te draaien maar dag gaat helaas niet!

 

Nou komt mijn probleem ik werk bij een 24/7 bedrijf en zou morgen 30.09 vanaf huis moeten werken maar dit kan niet omdat alles is afgesloten. Ik moet nu verplicht kosten maken om mijn werk uit te voeren waar ik echt njmiet op zit te wachten.

 

Ik ben er zo klaar mee met het hele odido verhaal. 

 

Ik heb 2 telefoon abbonementen en internet tv naja vandaag nog. En heb nog geen tv kunnen kijken.

 

Persoonlijk ben ik wel klaar met dit gedoe ik ben een klant en betaal voor me spullen. 

 

 

Kunnen we hier nog een oplossing voor verzinnen??

 

Mij gegevens staan er nog onder maar dat breng ik niet openbaar natuurlijk.

Dit is de mail die ik verstuurd heb maar krijg geen reactie.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wroovers, bedankt voor het delen van je verhaal en ervaring.

Ik zie dat je hier 02-10 ook nog contact gehad hebt met onze klantenservice. Allereerst excuses voor het ongemak en gedrag van onze medewerker. Dit ben ik niet gewend van onze klantenservice. Ik ben je dossier nagelopen en ik kan je order jammer genoeg niet meer reanimeren. Dit heeft een collega ook al geprobeerd maar dit was al te laat. Op dit moment is de enige mogelijkheid om een nieuw contract bij ons af te sluiten. Meer dan dat kan ik voor nu niet voor je doen. Als het goed is heeft de klantenservice dit ook al verteld.

Ik ben heel eerlijk.

Ik heb al 3 keer gehoord nu sorry maar ik heb niks. En moet onnodige kosten maken en word nergens in gecompeseerd.

Wat vind u van deze situatie en dan kan ik bellen met iemand van service die me niet helpt, met dit probleem. En krijg te horen dat ik 4 weken moet wachten.

Ik heb hier toch niks aan??

 

Mvg wesley

@Tommie van Odido 

 

En heb jij een idee voor een oplossing??

Heel erg bedankt voor de hulp @Tommie van Odido 

 

Dit is dus odido word moeilijk we negeren de boel.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Wroovers, het is een erg lastige situatie. Omdat het abonnement opgezegd is kan ik gewoon op dit moment niks voor je betekenen. Het enige wat je kunt doen is een nieuw abonnement afsluiten, dan kunnen we misschien nog iets voor je betekenen omtrent een eventuele vergoeding. Ik weet ook niet wat je allemaal precies besproken hebt met onze klantenservice maar op dit moment kan ik jammer genoeg niks voor je betekenen. Ik kan ook geen nieuw abonnement voor je afsluiten, dat kan alleen sales.

Reageer