Beantwoord

geen televisie en internet


Goedenmiddag

Sinds 11 maart zijn wij aangesloten bij tmobile, alleen hebben wij het probleem dat niks werkt, we hebben geen internet en geeb televisie. Zoals te zien op de foto die ik bijgevoegd heb brand het 3e lampje met de wereld bol roodVorige week is er een monteur langs geweest die kreeg de boel niet aan de praat, waardoor er gisteren(17/3) 2 monteurs geweest zijn voor de glasvezel (die constateerde dat glasvezel goed aangesloten is). Gisteren weer geprobeerd alles te installeren maar zonder succes, 3e lampje blijft rood en we hebben geen internet en geen tv(als ik een kastje aansluit staat er unable to connect to acs) Gisteravond nog contact gehad met de klantenservice en binnen 5 werkdagen komt er pas weer een monteur langs, maar wanneer is mij niet gezegd en is een beetje teleurstellend dat er constant 5 werkdagen tussen zitten voor er een monteur langs komt. vind het allemaal lang duren, wat ik een slechte zaak vind aangezien wij al in januari ons abonnement hebben aangevraagd en de monteurs van gideon met de vinger naar glasvezel wijzen en de monteurs van glasvezel naar tmobile wijst.

Ook als ik inlog bij my t-mobile thuis staat er dat mijn bestelling nog steeds lopende is en nog niet is afgerond!?

Graag zou ik sneller als 5 werkdagen geholpen worden, Wij hebben internet nodig voor het thuiswerken en de verbinding via hotspot valt constant weg waardoor wij niet ons werk kunnen doen, en we zijn ondertussen alweer een week onderweg zonder resultaat.

Groet, gerrit

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 18 March 2021, 14:31

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gerrit ten Have, superfijn dat dan eindelijk hersteld is! Hulde aan jouw geduld en begrip en hulde @Marcel MCi die dit eigenlijk in het begin al meteen aanstipte als potentiële root cause. 

Ik heb naar aanleiding van Cals alertheid een uitgebreide analyse gedaan via de lijndiagnostiek, maar zie geen momenten van uitval → wellicht dat hij een dieper onderzoek gestart is waar nog grondiger achter de schermen gekeken kan worden, maar dat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen. Ik heb nagevraagd in hoeverre hij een afwijking ziet en waar dit vandaan lijkt te komen.

Morgen hoop ik een antwoord te hebben, je kunt de afspraak voor nu laten voor wat het is. Indien dit toch gewenst blijkt te zijn, stemmen we samen af wat handig is en of ik dit voor je kan herstellen - indien benodigd natuurlijk! 😉

Reageer