Afgelopen zaterdag ineens geen vast internet meer op de desktop, terwijl vrijdag het allemaal wel nog werkte. Zelf al allerlei stappen doorlopen, klantenservice gebeld en weer allerlei stappen doorlopen, maar helaas allemaal zonder succes. Het lijkt erop dat de huawei router geen ip adressen uitgeeft aan alle apparaten ofzo. Er wordt vrijwel niets meer herkend door de router. Wifi werkt wel gewoon.
Tv werkt ook niet meer sinds zaterdag. Het tvkastje geeft aan dat de kabel niet in lan3 of lan4 zit. Kabel zit uiteraard gewoon in de juiste poort. Router maar gereset maar ook dit heeft niet mogen baten, lampje van het tvkastje blijft blauw knipperen.
Klantenservice gaf aan de melding naar de backoffice te sturen, maar zij werken niet in het weekend, waardoor de backoffice hier waarschijnlijk pas maandag op zijn vroegst naar gaat kijken, kan zelfs dinsdag worden. Wel een code gehad voor unlimited data om een hotspot te maken, maar daar heb ik helaas niets aan bij mijn desktop en die heb ik eigenlijk voor mijn werk nodig.
Nu zag ik dat er landelijk zelfs geen internet en tv was vandaag, dus had ik net weer de boel van het stroom gehaald in de hoop dat het hier ook op miraculeuze wijze allemaal weer zou werken, maar helaas. Zelfde probleem.
Deze nacht eigenlijk een update van het geheel moeten krijgen, maar dat zal niet succesvol verlopen waarschijnlijk aangezien ik al geen tv en vast internet heb. Morgen en de rest van de week thuiswerken, maar ben er bang voor...
Is er al iemand van de backoffice met mijn melding bezig die mij morgen kan bellen? Ik neem dat ik thuis moet zijn om het e.e.a. te doorlopen om alles weer aan de praat proberen te krijgen.
Beste antwoord door dhilk81
Bekijk origineel