Beantwoord

geen tv internet wifi in Meppel

  • 16 September 2022
  • 6 reacties
  • 156 Bekeken

alles herstart maar geen signaal

lampje 'aardbol' brandt rood

icon

Beste antwoord door Lisa 16 September 2022, 08:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Hier ook geen internet! Op allestoringen.nl lijkt het erop dat Meppel offline is.

Reputatie 7

Hi @BeeldMeppel en @Bamischijf, hartstikke goed dat jullie dit hier meteen laten weten! Ik krijg net van collega's door dat dit probleem inmiddels bij ons bekend is en dat we hard werken aan een oplossing. Excuses voor het ongemak. Zojuist heb ik je in een privébericht voorzien van een Unlimited Data voucher @BeeldMeppel. Zo kun je een hotspot maken van je telefoon en kun je toch gebruikmaken van onbeperkt internet.

Ook jou voorzie ik graag van een Unlimited Data voucher @Bamischijf, maar ik zie dat je geen Tele2 of T-Mobile mobiel abonnement hebt. Heb je toevallig een Ben abonnement of Prepaid? Dan kan ik jou namelijk ook een voucher toesturen. 

Hoi Lisa,

 

Bedankt voor het aanbod voor de voucher maar dat is niet nodig! Top dat het probleem erkend is en er aan gewerkt wordt.

Reputatie 7

Hi @Bamischijf, dankjewel voor deze razendsnelle reactie! Helemaal super, fijn dat je dit laat weten.

In het onderstaande topic zullen wij alle updates rondom dit issue delen: 

Ik duim dat jullie heel snel weer online komen! 🤞

Blijft ene beetje vreemd dat de melding al bekend is maar toen ik gisteravond en vanmorgen keek of er een storing bij T-mobile was, was er nog storing bekend.

 

Reputatie 7

Hi @BeeldMeppel, excuses dat de update pas later in het topic verscheen! We zorgen ervoor dat dit een volgende keer niet weer gebeurt. Er staat een nieuwe monteur gepland voor aan het begin van de middag.

Dit topic gaat voor nu op slot en alle updates zullen wij in het bovenstaande topic delen.