Beantwoord

geen verbinding destiny 2

  • 30 November 2023
  • 7 reacties
  • 331 Bekeken

Hallo,

 

Ik kan sinds een week ongeveer niet meer online op destiny 2 op de ps5. Het hele internet werkt prima, kan inloggen en browsen en alles, maar het moment dat ik iets doe in het spel dan komt er meteen een error. Als ik via hotspot verbind dan krijg ik die error niet en werkt alles prima.

 

De error is:

 

Error code CABBAGE may occur when router settings block communications to or from Destiny services.

 

Beetje zoeken en het kan dus dat er poorten zijn geblokkeerd in de router specifiek voor dit spel. Heb de ps5 in de DMZ gezet maar hielp ook niet.

 

Het enige wat ik kan vinden is misschien een nieuw ip adres want het kan een vorm van ddos zijn. 

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 November 2023, 20:29

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @hkstuned 

Kan je eens inloggen in de Zyxel via 192.168.1.1 met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Ga naar het menu, netwerkinstellingen, thuisnetwerk, UPnP, schakel dit uit en klik op toepassen.

Hallo,

heb het zelfde probleem ‘cabbage’ nu 6 dagen van alles aan het proberen niets lukt. Al wil ik me inloggen zoals hierboven staat beschreven krijg ik een waarschuwing ivm stelen gegevens en niet veilig. Ik kan of terug of details verder niets.

Alsjeblieft help, hoe los ik dit probleem op en kan ik weer lekker gamen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @VanDerWel 

Je kan gewoon bij geavanceerd op doorgaan klikken. Dit is een standaard stukje tekst maar er is verder geen gevaar.

Bedankt het is gelukt. Nu staan er 2 upnp moet ik ze allebei uitschakelen?

 

UPnP - staat

UPnP NAT-T-staat

Moet ik ze allebei uitschakelen?

Reputatie 7
Badge +3

Als alles voorheen het gewoon deed, plus dat je niets aan instelling hebt verandert, weet je zeker dat het niet aan de server op afstand ligt?

Lees op X (Twitter) dat er soms wel meer issues zijn met die melding, heb je dus al eens een help vraag uitgezet ook bij hun?

Reputatie 7
Badge +15

@VanDerWel 

Beide toggles uitzetten, dit bleek bij veel klanten de oplossing.

Reageer