Beantwoord

Geen verbinding door algemeen administratie probleem bij migratie orders

  • 17 November 2021
  • 13 reacties
  • 342 Bekeken

Reputatie 4
  • is een Master Poster
  • 138 reacties

Ik ga deze even centraliseren zodat andere gedupeerden dit (hopelijk) makkelijker vinden. Sinds gisteren heb ik geen diensten meer van T-Mobile omdat er klaarblijkelijk een groot probleem is met de administratie bij T-Mobile waardoor migratie orders afgesloten zijn van de huidige diensten.

Zelf ga ik overstappen, maar dit is pas in december. Door dit probleem kan ik nu in zijn geheel niet werken. Trigger kwam van @Lisa in onderstaand topic;

 

 

Zojuist is er een algemeen issue bij ons gemeld dat klanten die een migratie order hebben staan naar een andere provider op dit moment geen internet of tv hebben.

 

In eerste instantie leek ons probleem (ook) veroorzaakt door de kabelbreuk bij Eurofiber;

https://tweakers.net/nieuws/189544/online-punt-nl-meldt-internetstoring-door-kabelbreuk.html

Maar deze werd later op de dag hersteld, terwijl ik nog steeds geen diensten heb.

 

De helpdesk weet van dit probleem, maar kent nog geen oplostijd. Kan er ook nog wel bij na alle gezeik met GPON tot nu toe op het ODF netwerk. Inmiddels ga ik de 2e dag in zonder diensten in tijden van thuiswerken met aangescherpte maatregelen.

icon

Beste antwoord door Boris 18 November 2021, 10:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Ik heb precies dezelfde situatie.

Mijn opzegging is middels een overstapservice ingediend op 15-11-2021. Netjes een mail ontvangen dat per 14-12-2021 het abonnement opgezegd zou worden. Echter, vanaf gisteren (16-11-2021) 15:11:34 heb ik geen verbinding meer. Erg lastig met thuiswerken...

Hier ook dezelfde situatie, overstap per 16 december en sinds gistermiddag geen internet meer…

Reputatie 4

T-Mobile al wakker?

Wat is de status van deze storing!?

Reputatie 2

Op 16/11 in de nacht migratie naar KPN aangevraagd (per 7/12), diezelfde ochtend vanaf 10 uur hele dienst weg! Klantenservice weet van probleem, maar weten niet wanneer het opgelost is (net gesproken). Sorry hoor, licht je klantenservicemedewerkers verdorie in! Dit betreft honderden klanten overigens. Zo knullig dit! Compensatie moet je aanvragen NA de storing, veel klanten doen dat niet (zijn allang blij dat het weer werkt), maar ik zou het toch doen, al was het om een signaal af te geven dat dit echt niet kan. 
Ik zit nu dus al 24 uur zonder internet en TMT gaat op gemak uitzoeken waar het issue zit. WTF… sluit de gedupeerden weer aan, desnoods handmatig en zoek later het hoe en waarom uit. Juist om dit soort knulligheden en de GPON issues bij nieuwe klanten veroorzaken dat klanten weglopen. En met deze nieuwe ellende bij migratie voelt het als een trap na door TMT. Ik ben echt furieus! Fixen T-Mobile voor 12 uur!!!!

Reputatie 4

Hier lijkt eea weer online te komen...

Reputatie 2

Lijkt het zo of is het weer online? Hier namelijk nog niets en ik wacht al sinds 16/11 10:00 uur.

Reputatie 4

Lijkt het zo of is het weer online? Hier namelijk nog niets en ik wacht al sinds 16/11 10:00 uur.

 

Ik ben weer online. Heb ook weer een extern IP adres.

Geen idee of ze dit per klant op moeten lossen...

@J33Bee@RR2 

Ik ben ook weer online. Zelfde externe IP gelukkig!

Ook ik ben gelukkig weer online!

Reputatie 2

En hier ook weer terug online. Dat dit zo lang moest duren?

Reputatie 2

bedankt voor dit topic want t-mobile geeft 0 informatie. Niet te bereiken ook. Bij mij werkt het nog steeds niet.  Stap dus over op 3 december.

Reputatie 4

bedankt voor dit topic want t-mobile geeft 0 informatie. Niet te bereiken ook. Bij mij werkt het nog steeds niet.  Stap dus over op 3 december.

 

Bel even met 0800 0092 en meld jouw probleem. Heb het idee, dat ze niet helemaal scherp hebben, wie er last van ondervinden.

Gisteravond wist degene op de helpdesk in ieder geval al wel van dit euvel dus dat voelde enigszins geruststellend… 

Reputatie 7

Hi allemaal,

Dank voor jullie meldingen en mijn welgemeende excuses voor de problematiek. Ik heb vernomen van de technische dienst dat inmiddels de onterechte wijzigingen in de eindtijd zijn teruggedraaid en dat de verbindingen zijn hersteld. Mocht dat nog niet het geval zijn, wil een herstart van het modem vaak dé oplossing zijn: 

Mocht het probleem toch nog spelen, laat het vooral weten. Dan gaan we opzoek naar de juiste oplossing om de verbinding te herstellen.