Beantwoord

geen verbinding met de router

  • 3 May 2020
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 1

Tv doet het wel, maar ik kan mijn tv niet verbinden met de router. Al 2x opnieuw opgestart. De laatste keer dat ik geen verbinding kon maken met de router was er een storing.

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 May 2020, 09:58

Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb ook al sinds gister middag geen verbinding + bijna elke dag wel een keer 🤷🏻‍♀️

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Yvonne83 

Is de tv bij een Draytek of huawei aangesloten op poort 3 of 4? Bij de Zyxel maakt het niet uit op welke poort je hem aansluit.

Doet internet het wel en branden alle lampjes op de modem?

Helpt een powerflip? Tv box box even van het stroom en netwerkkabel verwijderen, mediaconverter en/of modem voor een aantal minuten van het stroom, nadat alles weer is opgestart sluit de tv box weer aan en netwerkkabel pas als de melding verschijnt geen netwerkverbinding gevonden.

Reputatie 1

Ik heb beide van het stroom gehad en opnieuw opgestart. In de bijlage kun je foto vinden van mijn modem en melding van de tv. Het gaat erom dat ik niet via apps op de tv kan kijken. T-Mobile tv doet het wel.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Yvonne83 

Ipv6? T-mobile gebruikt alleen ipv4. De optie is wel zichtbaar in het modem maar zal niet werken.

Reputatie 1

Hij werkt eigenlijk altijd. Een keer eruit gelegen met een storing en sinds vandaag doet hij het niet

Reputatie 1

@Waqqas 

Heb nu de Ipv6 uitgezet en hij doet het weer. Dank je wel voor je hulp!

Reageer