Beantwoord

geen verbinding met solaredge hd wave

  • 19 May 2023
  • 9 reacties
  • 201 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 10 reacties

hallo .

ik heb een modem zyxel t54.

maar kan geen lan verbinding krijgen met mijn omvormer  met een lan  verbinding.

heb een zyxel wiffi plus van t mobile. 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 May 2023, 10:13

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @gerret 

Met een internetkabel zou er geen probleem moeten zijn. Is de omvormer bekabeld aangesloten op het WiFi Plus punt? Is het WiFi punt bekabeld of draadloos aangesloten op de router? Kunnen andere apparaten wel verbinden met het WiFi Plus punt?

Vervang de internetkabel eens tussen de omvormer en WiFi plis punt.

wiffi pluspunt is draadloos verbonden met de router.

laptop heeft wel verbinding met utp kabel uit wiffi pluspunt.

maar omvormer niet .

krijg twee streepjes maar omvormer krijgt geen contact met de router.

lay-out geen ping en de rest.krijgt geen verbinding..

Reputatie 7
Badge +14

Misschien is het een heel eenvoudig wifi dingetje en ondersteunt het alleen 2.4 Ghz. Zet daarom eens de 5Ghz in de router uit. Dat wordt wel een probleem met het mesh systeem, maar dan weet je dat de omvormer een ondersteuning probleem heeft.

Reputatie 7
Badge +15

@gerret 

Misschien helpt deze pagina om het probleem te achterhalen.

hallo daar ben ik weer.

status van internet.

gateway ping failed

g server ping failed 

tcp conect  ping.

server 1 ping.

server 2 ping

server 3 ping.

eerste twee zijn goed maar omvormer krijgt geen verbinding met modem.

aangesloten met utp kabel met devlo repeater 

werkte met kpn goed.

snap er niks van.

 

 

.

 

@gerret 

Een Devolo set is eigenlijk al een slecht idee (ethernet over het lichtnet).

Je kunt overwegen de omvormer even uit te schakelen door middel van de werkschakelaar of de groep waar de omvormer op zit even uit te zetten.

En ook even de Devolo stekker blokken even uit het wcd halen.

En dan weer inpluggen.

Waarschijnlijk werkt het dan weer.

 

 

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem. Sinds ik odido heb werkt er niet veel meer goed, omdat het een business aansluiting is mag ik niet in het modem. Waarschijnlijk staat er een poortje geblokkeerd.

Wie kan ik bellen om wel fatsoenlijk geholpen te worden bij odido?

 

hallo.

bij mij hebben ze het opgelost.

lag aan wpa 3 beveiliging.

hebben ze naar wpa2 terug gezet.

op afstand op mijn modem.

alles werkt weer goed.

maar ik had geen business aan sluiting.

tot nu toe ben ik uitstekend geholpen

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @HterB, het klinkt inderdaad dat wij je hier snel en makkelijk mee kunnen helpen! De zakelijke klantenservice is een geheel eigen tak van sport en daarom raad ik je aan om met de zakelijke klantenservice contact op te nemen. Je kan telefonisch bereiken op 0800-7112. Houd er wel rekening mee dat zij vandaag beperkter bereikbaar zijn. Op deze pagina vind je alle contactopties: Service Zakelijk.

Ik vermoed dat je vervolgens weer snel van alle opties van het internet kan genieten! 😃

 

Hoi @gerret, super leuk om te horen dat je zo fijn geholpen bent! Ik wens je nog heel veel plezier met het internet en hele fijne feestdagen toe! 😁

Reageer