-
-
is een nieuwe Poster
-
3 reacties
Fijne community. Wie heeft tips om een capabele en technisch onderlegde medewerker van Odido te pakken te krijgen die mijn internet storing weet op te lossen?
Twee weken geleden heb ik een conversie aangevraagd naar het ODF netwerk. Abonnement kon daarmee goedkoper, dus ik denk doen! Sinds dien doet mijn bestaande internetconnectie niets meer. Enkel nog een rood lampje in de meterkast. Blijkbaar is mijn klantenbestand binnen Odido toen ook om zeep geholpen; de Odido app vraagt nu zelfs om mijn voornaam, want het is toch veel leuker om me daar mee aan te spreken...
Inmiddels regelmatig het gezellige muziekje beluisterd van de klantenservice, maar daar helaas niemand gevonden die snapt wat er aan de hand is. Ook de gestuurde monteur weet het niet en de tickets worden niet opgepakt door de backoffice. Dus mocht je tips hebben, dan hoor ik het graag!
Allereerst welkom op onze Community! @Portinga
Goed dat je je weg naar ons hebt gevonden. Ik help je graag verder om dit op te lossen!
Ik ben direct het systeem voor je ingedoken om uit te zoeken wat er precies aan de hand is. Het lijkt er op dat er iets mis is gegaan bij het overzetten van de WBA naar ODF-verbinding. Gelukkig zie ik dat de monteur zijn constatering direct heeft doorgezet naar onze technische dienst. Zij zijn nu aan het schakelen met de netwerkbeheerder om jou zo snel mogelijk online te krijgen!
Ik wil natuurlijk dat je in de tussentijd gebruik kunt maken van het internet, ik heb je daarom gelijk een Unlimited Voucher code gestuurd.
Wil je mij uitleggen wat je precies bedoelt met ‘de Mijn Odido app vraagt om mijn voornaam’? Er zou namelijk geen verandering moeten zijn in jouw Mijn Odido omgeving. Mocht dit wel het geval zijn, laat het mij dan weten.
Bekijk origineel