Glaspoort en T-Mobile

  • 23 June 2023
  • 2 reacties
  • 146 Bekeken

T-Mobile en Glaspoort hebben een samenwerkingsovereenkomst afgesloten waardoor T-Mobile glasvezel kan gaan leveren via de Glaspoort infrastructuur. 

https://newsroom.t-mobile.nl/t-mobile-en-glaspoort-sluiten-overeenkomst-snel-vast-internet-toegankelijk-voor-nog-meer-nederlanders/

 

Heeft iemand een idee vanaf welke termijn er abonnementen via het Glaspoort netwerk af te sluiten zijn? 

Glaspoort heeft mijn huis enkele maanden geleden aangesloten maar via de postcodecheck op de T-mobile site zie ik alleen nog de DSL optie 

Cal van Odido 10 maanden geleden

Goed nieuws @dirk90, sinds 4 juli zijn wij actief op het glasvezelnetwerk van Glaspoort! 😃 Wellicht heb je het al gelezen, maar ik dacht het kan geen kwaad om jou als geïnteresseerde hier nog een berichtje over te sturen. Alles over de samenwerking met Glaspoort lees je hier:

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @dirk90 , welkom bij de community.

De ervaring van eerdere nieuwe netwerken waar T-Mobile een samenwerking mee aanging is dat het wel enkele maanden kan duren voordat alle IT integratie gereed is. De postcode checker is altijd leidend. Dus zodra daar de aansluiting zichtbaar wordt is het te bestellen. Dan is de oplevering erna afhankelijk of er al glas in de woning is, of dat deze na bestelling nog moet worden aangelegd door Glaspoort.

Reputatie 7
Badge +4

Goed nieuws @dirk90, sinds 4 juli zijn wij actief op het glasvezelnetwerk van Glaspoort! 😃 Wellicht heb je het al gelezen, maar ik dacht het kan geen kwaad om jou als geïnteresseerde hier nog een berichtje over te sturen. Alles over de samenwerking met Glaspoort lees je hier:

Reageer