Beantwoord

Glasvesel Amersfoort Vathorst Down

  • 26 October 2023
  • 32 reacties
  • 954 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Kan het zijn dat glasvezel internet er uit ligt in 3826?

icon

Beste antwoord door Bibi28 27 October 2023, 08:51

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ajwk 

Staat er misschien iets in je Odido account bij meer onder storingen over een storing op jouw adres?

Helpt herstarten van de mediaconverter?

Reputatie 1

Alles hier inmiddels herstart. Gebruik geen mediaconverter. Internet verbinding was tot 15 min geleden gewoon actief. 
 

In de app van Odido staan geen storingen vermeld. 

Hier inderdaad ook, 3826

Hetzelfde op 3813

Geen storing vermeld in Odido account, herstart Zyxel modem heeft niet geholpen

Hier ook 3826. Herstarten helpt niet. 

Heb ook het zelfde geprobeerd, maar nog niks terug rood licht on Zyxel modem is te zien. 

Reputatie 1

5g via KPN is hier ook traag wellicht dat het met elkaar te maken heeft? 

Ook in Amersfoort Nieuwland geen internet.

Tv doet ook niets, deze loopt ook via de glasvezel.

Zyxel modem opnieuw opgestart

Converter opnieuw opgestart

 

5G is ook omlaag naar 4G

De chatbot heeft ook niet echt geholpen.

Hier ook 3825 geen tv en internet meer.

Reputatie 1

Ook net mediaconverer en zyxel aangesloten ter controle, geen internet en gezien de andere berichten van gebruikers is er dus een storing ergens in de wijk of groter in Amersfoort. 

Idd hier in 3826 alles eruit

Het is niet alleen in 3826. Maar ook alles in 3825 is down. Mogelijk POP defect/Down?

Tracert werkt niet. Gaat woning niet uit.
Tevens zowel Zyxel herstart als de media converter. 
 

 

Same in Vathorst 3826, no internet connection

Hier ook 3829, los-lampje is uit

Reputatie 5

Bij een algemene storing wordt in de meeste gevallen via de monitoring automatisch e.e.a. in werking gezet. Daarnaast verwacht ik dat de moderatoren morgenvroeg ook direct actie zullen ondernemen (als dat nog niet gedaan is). Mijn advies is om morgenvroeg te bellen met de klantenservice als het dan nog niet is opgelost.

Ook 3825BB geen glasvezel verbinding meer. Power cycle werkt niet. Tracert komt niet verder dan de router. Het lijkt alsof de wijkcentrale down is.

Ik denk dat het probleem verder gaat dan vathorst. Mijn postcode (3813) zit in schothorst en daar ook geen verbinding

 

 

Op 3823AM ligt internet  er ook uit, opstarten en tips helpen niet 

Reputatie 2

3822 ook niks. Allestoringen.nl is betrouwbaarder dan de storingenpagina van odido, die loopt natuurlijk hopeloos achter bij de werkelijkheid

Mocht het helpen, postcode 3824 heeft hetzelfde probleem sinds 21:53.

Reputatie 1

Het probleem ligt idd verder dan Vathorst, zeker amersfoort noord zo ziet het er uit. Mag hopen dat dit eerder dan morgen ochtend is opgelost. 

Reputatie 1

Alle storingen heb ik het al om 21:50 gemeld.

Hier ook al rond 21:45 gemeld (postcode 3823). Lijkt me voldoende input om wel aan te geven dat er een storing is op de site.

@Jason van Odido fyi

Reageer