Beantwoord

Glasvezel

  • 3 October 2023
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Goeiedag,

ik wil graag overstappen naar glasvezel maar ik heb een aantal vragen. Ik heb in t geheel geen glasvezel aansluitpunt in mijn woning, ik heb dit in t verleden geweigerd maar nu toch besloten dat ik t wel graag wil. Hoe regel ik dit precies? Ik kan natuurlijk t Odido glasvezel pakket aanschaffen maar als er geen punt is om de modem op aan te sluiten kom ik niet ver.

Daarnaast heb ik zelf Cat8 internet kabels in mijn woning, zodra ik glasvezel heb, moet ik deze dan vervangen of kan ik deze gewoon blijven gebruiken voor mijn playstation en tv zonder verschil of problemen? 
Bij voorbaat dank!

Groetjes, Vincent

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 October 2023, 15:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Vincent030 

Zodra je een bestelling hebt geplaatst voor glasvezel dan zal eerst de netwerkbeheerder langskomen om het glasvezel naar binnen te brengen en een glasvezelaansluitpunt te plaatsen.

Zodra dit gereed is dan zal de installatiepartner Guidion contact met je opnemen om een afspraak te maken voor de installatie van de mediaconverter en router.

De huidige internetkabels hoef je niet te vervangen dus je kunt ze gebruiken voor het aansluiten van je apparatuur 😃

Hallo @Vincent030 

Zodra je een bestelling hebt geplaatst voor glasvezel dan zal eerst de netwerkbeheerder langskomen om het glasvezel naar binnen te brengen en een glasvezelaansluitpunt te plaatsen.

Zodra dit gereed is dan zal de installatiepartner Guidion contact met je opnemen om een afspraak te maken voor de installatie van de mediaconverter en router.

De huidige internetkabels hoef je niet te vervangen dus je kunt ze gebruiken voor het aansluiten van je apparatuur 😃

Top! Hartelijk dank voor je vlotte reactie. Ga ik gelijk even t pakket bestellen!

Reageer