T-Mobile,
Sinds eergisteren is onze internet verbinding volledig offline.
Er komt geen signaal meer binnen op de F0 glasvezel connectie.
Ik vermoed dat iemand in het kopstation de boel omver heeft gegooid, dat kan altijd gebeuren.
Maar ondanks herhaal;de pogingen krijg ik totaal geen enkele medewerking van Guidion om dit probleem op te lossen.
“ We hebben het druk “is een standaard reactie gevolgd door “ U staat op de lijst voor de eerstvolgende optie om u handmatig in te delen “ Op de vraag hoe lang dat dan gaat duren kan men niets aangeven…. de klant ( die dus betaald voor de dienst en die uiteindelijk dus ook hun salaris betaald, wordt in de hoek gezet als een lastige kleuter !!!
Het spijt mij ten zeerste T-mobile , maar dit is geen gratis dienst, hier wordt voor een dienst betaald en omdat deze datalijn ook alle andere diensten omvat moet dit de hoogste prioriteit hebben, dat heeft het duidelijk niet.
Niet alleen stel ik jullie aansprakelijk voor eventuele schade, maak ik aanspraak op de wettelijke vergoeding bij uitval van diensten als dat langer duurt dan 12 uur , maar de hele afwikkeling via jullie klantenservice is een lachertje. Computer telefonie die je niet verstaat, uiteindelijk een medewerker aan de lijn die niets kan en je alleen kan doorsturen naar Guidion die, uiterst arrogant, zichzelf de tijd geven om je lekker in de wachtstand te zetten.
Dit kan ECHT niet zo T-Mobile.
Als mijn lijn niet vandaag om 17:00 uur werkt zeg ik per direct mijn contract met jullie op wegens wanprestatie, laat ik jullie van de lijn gooien en ga ik naar KPN over. Zo'n hondse en onbeschofte behandeling door een stelletje wannabees ( Guidion ) accepteer ik beslist niet.
Peter