glasvezel doet het niet

  • 23 February 2024
  • 27 reacties
  • 313 Bekeken


Toon eerste reactie

27 reacties

Reputatie 3

@challou  vanavond nog een keer contact opgenomen met odido. Wou mijn abbonement opzeggen omdat het al zo lang duurt…toen te horen gekregen dat odido hier niet veel aan kan doen, het enige wat ze kunnen doen is druk zetten. Weet niet of het voor jou geldt maar hier in Kampen hebben wij glasvezel van delta fiber. En het probleem ligt dus daar. Odido moet je zien als een tussenpersoon. Overstappen heeft dus geen zin voor mij want ook al ga ik bijv naar ziggo, krijg ik nog steeds te maken met delta fiber glasvezel.

 

heel vervelend dat het zo lang moet duren. Gelukkig heb ik wel vouchers gekregen voor onbeperkt internet om zo toch nog iets te hebben. Weet niet of jij die al hebt? Alle kleine beetjes helpen. Diegene met wie ik contact heb gehad heeft gezegd dat ik om de 2 dagen moet bellen hoe de stand van zaken is.

ook is contact opnemen met delta weinig zin werd er gezegd, want het moet via odido gaan. Al ga ik dit morgen wel even proberen, kijken wat delta te zeggen heeft. Wie niet waagt, wie niet wint ;)

Toch even hierop reageren want als je naar Ziggo gaat dan heb je juist niets van doen met een glasvezel provider. Ziggo gaat immers over de coax kabel. Als je die al aangesloten hebt in je huis kun je binnen een paar dagen een abonnement hebben.
Dat levert voor Odido ook weer een drukpunt op want als klanten weglopen omdat de glasvezel provider niet levert is dat gewoon inkomensderving.

Hopelijk heb je of linksom of rechtsom gewoon snel een goede verbinding!

Weer een update:

Vorige week gebeld met de vraag hoe het ervoor staat. Diegene die ik toen aan de lijn had heeft gebeld met delta om te kijken waar het probleem ligt. Nu zegt Delta fiber dat het niet bij hun ligt want hun zeggen dat alles goed aangesloten zit. Vervolgens werd er weer een monteur gestuurd vanuit odido om te kijken. Echter wist ik al dat dit niks uit zal gaan halen…maarja naar een maand verder doe je het maar toch.

 

Deze beste monteur is vandaag geweest en ja hoor…je raad het al…het doet nog steeds niks! De beste man heeft de router en het glasvezel kastje opnieuw vervangen (dit had de vorige monteur ook gedaan) zonder resultaat. Ook ging hij weer bellen naar odido om mee te kijken…maar ook hun kregen geen verbinden. 
 

inmiddels is het nu al 1 maand verder en ben ik er echt spug zat van dat je telkens van de kastje naar de muur wordt gestuurd…alles is al gedaan of vervangen maar niks helpt. Verbinding is er wel maar wordt verstoord…vraag mij niet hoe.
 

kan iemand die een beetje verstand hiervan heeft mij advies geven? (en nee dit is niet doormiddel van wachten)  Of moet ik zelf de stekker dr maar uitrekken en naar een andere provider gaan?

Reageer