Meerdere malen getriggerd door herhaaldelijke klachten van mijn collega’s in Teams-meetings, mijn gamende zoon en mijn Facebookende vriendin, ontdekte ik van de week dat mijn internet downloadsnelheid slechts ruim 300 MBps bedraagt, terwijl ik al ruim 6 maanden voor 1 Gbps betaal! De uploadsnelheid is wel naar verwachting.
Ik zie verder in dit forum legio klanten met hetzelfde probleem. Helaas worden maar enkelen geholpen. Velen zijn al meedere bezoeken van Gideon en/of KPN medewerkers verder zonder fatsoenlijk resultaat. Dat stelt mij niet gerust.
Voor mij is dit een dealbreaker: of T-Mobile lost dit snel op, of er komt een financiele compensatie of ik stel jullie in gebreke en zal mijn contract zsm. beeindigen. Ik ben ook lid van de consumentenbond en zal ook niet schromen daar mijn verhaal te doen.
Hier een screenshot met de gemeten snelheden door de Ookla Speedtest app. Ik heb dit getest op mijn desktop PC die direct middels een CAT6e UTP kabel aan het modem zit. Alle andere UTP kabels heb ik van het modem verwijderd, alsmede heb ik ook de WIFI op het modem uitgezet. Met andere woorden: ten tijde van deze metingen was mijn desktop PC het enige apparaat dat met het modem was verbonden.
T-Mobile, Ik hoor graag hoe jullie dit snel gaan verhelpen. Het kan niet waar zijn dat ik met een glasvezel nog geen 40% van de contract-downloadsnelheid krijg.