Hi,
Vrijdagmiddag stopte mijn glasvezelverbinding ermee. Geen TV, geen Internet. Probeerde de helpdesk te bellen, maar kwam er niet doorheen (in total >2 uur de de wacht gestaan). LEDje van het glasvezelsignaal was uit, lijkt erop dat de lijn dood is.
Zaterdagmorgen lukte contact met helpdesk wel. Werd gedwongen om door het script mee te lopen, hoewel ik wist wat het probleem was. Na 15 minuten conclusie dat de monteur langs moest komen.
Afspraak kon pas maandag morgen, dus hele weekend zonder TV & Internet. Monteur komt langs, sluit een testkastje aan, zegt dat er ‘geen licht’ is en dat hij dat niet kan oplossen. Moet netwerkbeheerder oplossen. Dat duurt 3-5 werkdagen. Morgen feestdag dus zit ik wellicht een week zonder TV en Internet.
Vraag 1: is er een snellere manier om hulp in te roepen voor meer technische klanten? Nu is er voor niets een monteur langs geweest.
Vraag 2: Nu moet ik afwachten of het goed komt. Is er ergens waar ik kan zien of er echt iets gebeurd? Geen zin om na een week wachten te horen ‘dat er iets mis gecommuniceerd was’ en dan nog een week te moeten wachten.
Vraag 3: Ik werk thuis nu via een mobiele telefoon hotspot. Loopt aardig in de papieren voor het dataverbruik. Is er een regeling van T-Mobiel voor dit soort lange termijn storingen?
Ben klant sinds 27/3 niet zo’n goede start.
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel