Hallo,
Op 10 juli is bij mij thuis glasvezel geïnstalleerd door KpnNetwerk. Nu bijna 2 weken later kan ik nog steeds geen glasvezel aanvragen, omdat dit "nog niet beschikbaar" is. Ik ben al trouwe klant met een mobiel en thuis abonnement en ik wil alleen mijn internet upgraden van DSL naar glasvezel.
Via de helpdesk chat werd mij verteld dat dit een maand duurt, terwijl de glasvezel monteur vertelde dat dit 1 á 2 weken duurt.
Vervolgens heb ik contact opgenomen met KpnNetwerk en die vertellen mij dat de glasvezelaansluiting al sinds 10 juli beschikbaar is voor alle providers.
Dus ik weer bellen even met de klantenservice van T-mobile. Daar wordt mij doodleuk verteld dat ze nog geen abonnement verkopen, omdat ze willen "wachten tot het helemaal klaar is". De glasvezel monteur heeft na de montage gebeld om de verbinding door te meten en hij kwam uitstekend binnen. KpnNetwerk heeft de verbinding beschikbaar gesteld. Wat moet er dan nog afgemaakt worden?
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen waarom ik nu nog geen glasvezel kan afnemen? En wanneer wel? Want niemand kan mij een datum geven...
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel