haperende internetverbinding

  • 23 April 2024
  • 5 reacties
  • 39 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb sinds half februari internet en tv van odido en er is geen dag dat mijn verbinding niet wegvalt. 3 monteurs op bezoek gehad en het werkt nig steeds niet naar behoren. De laatste melding die ik heb gedaan is volgens odido opgelost.  Terwijl ik die mail las, viel de verbinding wederom weg. Zaterdag viel de verbinding 18 keer weg!!! Zondag ben ik de tel kwijtgeraakt. De formule 1 was niet te volgen..…

Ik wil dit opgelost hebben! De laatste monteur heeft vastgesteld dat de kabel tussen het centrale invoerpunt en mijn isra niet helemaal goed was. Hij heeft de aders omgeprikt maar dit heeft ook niet geholpen. Inmiddels loopt het dataverbruik op mijn telefoon ook de spuigaten uit. 

Ik heb stabiel internet nodig voor werk en studie. Los het op!!!

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @SandraN ,

 

Wat bedoel je dan precies met “ centrale invoerpunt”  en mijn ISRA ? Zet er eens wat foto’s bij.

Ik woon in een flat. Alle lijnen komen op 1 centraal punt binnen en gaan vandaar naar de woningen. Isra is de eerste contactdoos in mijn woning.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SandraN 

Is de modem aangesloten op het punt waar de kabel je woning binnenkomt?

De lengte en kwaliteit van de kabel die van het centrale punt komt kan mogelijk ook voor problemen zorgen.

Rechtstreeks aangesloten. Het probleem zit niet in mijn woning. Dit is vastgesteld door 3 monteurs

Reputatie 5
Badge +4

Hi @SandraN, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels Glasvezel bij ons hebt aangevraagd. Ik heb er het volste vertrouwen in dat dit de problemen die je nu ervaart zal oplossen. Op 6 mei staat er al een afspraak ingepland met een monteur om je op het Glasvezel over te zetten. Maak je toevallig gebruik van een simkaart van Odido of Ben? Ik zou je dan kunnen voorzien van vouchers voor onbeperkt mobiel internet totdat het Glasvezel geïnstalleerd is. Laat je het me weten of ik dit voor je kan regelen? 

Reageer