In ons nieuwe appartement moesten we T-mobile Thuis nemen, want Tele2 kon niet meer. Eerst zou de lijn geactiveerd worden op 7 oktober, maar prompt kregen we op 1 oktober bericht dat de lijn die dag geactiveerd zou worden. Niet dus. De lijn is zo dood als een pier en het modem krijgt geen verbinding. Na controle met de klantenservice is er een afspraak gemaakt met Guidion.
Vandaag kwam dan eindelijk de monteur. Alles in no time gecontroleerd, want het was wel duidelijk dat het probleem niet bij ons lag. Hij zou wel even in de centrale gaan kijken. Dat vond ik al een gek antwoord, want de planner van Guidion vertelde me dat ze dat niet mogen. Maar goed. Hij zou kijken en terugbellen. Maar je raadt het al. We zijn vandaag niet meer gebeld en natuurlijk nog steeds geen verbinding.
Uiteindelijk hebben we zelf weer de klantenservice gebeld die ons na 1 uur en 40 minuten terugbelde. Niks aan te doen. Of we morgen zelf weer willen bellen en waarschijnlijk een nieuwe afspraak met Guidion maken.
Klantenservice? Sorry, bij Tele2 heb ik deze janboel niet eerder meegemaakt. Wij zitten nu al 11 dagen zonder internet. Geen service van jullie en een monteur die je gewoon laat zitten. Is er ook maar iemand die hier echt eens bij kan helpen?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel