Geachte t-mobile team,
[SITUATIE]
Ik begin me te ergeren aan het feit dat ik een abbonement bij jullie heb lopen en dat het niet na toebehoren werkt dus ik betaal 40 euro per maand voor de kat ze viool dus ik zou het op prijs stellen dat er iemand langskomt om te kijken wat er aan de hand is want de wi-fi doet het gewoon niet goed elke keer loopt een video vast of er is buffering in een stream waar ik mee bezig ben en dat begint dus heel frustrerent te worden. Zoals bijvoorbeeld als je een film of een serie aan het kijken bent en opeens er staat [No Internet Access] en je opeens helemaal niks meer kunt doen, en het lijkt me snug dat met een glassvezel pakket met 1gb je vastloopende youtube videos hoort te krijgen en wat nog vreemder is dat kabel prima werkt af en toe dan want soms krijg ik niet de mbs waarvoor ik betaal dan had ik in principe net zo goed een goedkoper pakket kunnen nemen ik weet even niet wat me het meest verstandigste lijkt om te doen ik had namelijk verwacht dat alles gewoon zou werken zoals het hoort wat het dus niet doet en dat is gewoon heel verveelendt.
Excuus voor het ongemak, begon me beetje te irriteren.
[No Internet Access]
[Buffering Video]
[Verzoek]
Het liefste een monteur die kan komen kijken wat er aan de hand is want ik heb werkelijk waar geen flauw idee, ik zelf zat te denken aan een versterker maar dat zal waarschijnlijk weinig verschil maken de router staat namelijk letterlijk in dezelfde kamer als de apparatuur dat ik met wi-fi wil voorzien dus wat zouden jullie bij het t-mobile team adviseren?
Zou heel graag spoedig van jullie terug horen.
m.v.g
T.
Beste antwoord door Pieter_B
Bekijk origineel