Beantwoord

Hoe kan ik de tijd veranderen op draytek vigor 2132F modem?



Toon eerste reactie

178 reacties

Reputatie 4

Hi @Hub65 en @reply2gmittal, I've just asked for your date/time to be restored!

 

Aan @Youridgn , @marcel.krikke @Bram058 @JeroenGroenouwe en @reply2gmittal wil ik vragen om vandaag nog eens te testen in de LG store. Vanochtend hebben we een aanpassing gedaan en ik hoop dat het hiermee voor dit issue ook opgelost is. Willen jullie kijken of de store weer kan verbinden?


Om eerlijk te zijn @Sander, ik ben niet bereid om testen uit te voeren voor T-Mobile terwijl ik uiteindelijk de boel up & running heb gekregen door gebruik te maken van andere DNS-servers dan die van T-Mobile. Dit laatste notabene op advies van zeer deskundige abonnees van T-Mobile. Ik vind de vraag dan ook naar T-Mobile abonnees hoogst merkwaardig en ONPROFESSIONEEL. Het is m.i. de taak van julle IT-dept. om testen uit te voeren of een en ander weer werkt als bedoeld. Ik veronderstel dat Google of Microsoft of KPN of welke andere grote IT business ZELF hun testen uitgebreid uitvoeren als het om zulke, m.i. feitelijk simpele issues gaat. Immers, elke apparaat kan voorzien worden van een primary en secondary DNS. Waarbij de Secondary DNS server als backup fungeert. Toch?

Ik vraag me overigens af of T-Mobile zonodig zijn eigen DNS-servers moet laten gebruiken voor de applicaties die T-Mobile abonnees nodig hebben om te kunnen genieten van content. Jullie kunnen jullie beter bezig houden met de levering van kwaliteitscontent. (zo mogelijk in 4K) dan met DNS-servers waar legio andere hele grote jongens in de IT-business zich hun (bijna) core-business van hebben gemaakt, T-Mobile heeft er blijk van gegeven niet of onvoldoende te beschikken over de expertise en competenties om zulke issues als waarmee wij als abonnees geconfronteerd zijn in de afgelopen weken, op te lossen.

Ik kan me WEL voorstellen dat jij (of een collega) via een Private Message een soortgelijk verzoek doet aan een vooraf gekozen testpanel. Ik zou zoiets NOOIT zo openlijk vragen aan jullie eigen abonnees. Onprofessioneel vind ik het. Jullie laten je wel in negatieve zin kennen als het gaat om deze issue die pakweg 30 dagen heeft geduurd en misschien nog voortduurt.

Overigens, deze boodschap van mij is natuurlijk niet persoonlijk bedoeld naar jou. Maar misschien is het zinnig eens protocollen intern op te stellen om issues tot een oplossing te brengen, waarbij specifieke personen binnen jullie IT-Dept verantwoordelijjk worden gesteld voor de oplossing EN testen. En DUS ligt voornamelijk de bal bij juliie IT- Dept. En evalueer eens of het ECHT nodig is om de DNS-servers van T-Mobile toe te passen voor jullie abonnees.

 

Reputatie 4

Hallo,

 

bedankt voor je snelle reactie, mijn tv is : LG 43 UF 640 V van 2016, Ik wil graag luisteren naar NDR 1 NIEDERSACHSEN maar die hebben jullie niet in het pakket, daarom ga ik naar de site en zo luister ik er naar, maar ik kan via de sites ook niet luisteren naar radio 10, npo 1,2,3

En dat is heel raar, want tot 2 mnd geleden functioneerde alles perfect.

alvast bedank,

Mvg Harry

Reputatie 1

Ik vermoed sinds er internet problemen waren vorige week. Ook mijn Android TV was helemaal de tijd kwijt, die stond op tijd van internet en kreeg ik ook niet meer goed omdat die door de foutieve tijd geen internet verbinding kon maken. Daar heeft een factory reset uiteindelijk geholpen. Maar weet niet of dit gerelateerd was aan de modem die nu 20 jaar achterloopt…

Reageer