Ik moet eerlijk bekennen dat het een beetje begint te kriebelen. Klantenservice al gebeld, die kunnen je natuurlijk niet helpen want geen enkel is ook maar een beetje technisch. Dame had de vraag ik de groep gegooid en zou binnen 10 minuten terug gebeld worden, dit was ongeveer 2 uur geleden.
Nu met tegenzin een account gemaakt voor dit forum (waarom kan dit niet direct met mijn thuis account? Wie verzint dat...), die ik al helemaal doorgespit heb of het antwoord op mijn vraag ertussen zit. Vele zelfde vragen, maar geen enkel duidelijk antwoord: Waarom, als ik een poort map op jullie Huawei HG659 Modem/Router, gaat deze poort niet open?
Al jaren open ik poorten op verscheidene routers, nooit een probleem, tot deze doos (overigens niet prettig om een Huawei product in mijn huis te hebben, op dit niveau, na al die aantijgingen). Statisch IP CHECK, geen gereserveerde poorten CHECK. Ik weiger om hem in te schakelen als DMZ (wat overigens ook niet werkt ben ik bang). Waarom werkt het gewoon letterlijk, niet?
Met vriendelijke groet,
Tim
Beste antwoord door Mick_
Bekijk origineel