Beantwoord

Huawei HG659

  • 27 October 2023
  • 7 reacties
  • 68 Bekeken

Goedeavond

 

Ik heb sinds 2017 een Huawei HG659 modem maar deze is al een poosje niet meer zoals het hoort internet valt ook telkens weg.

Wanneer zou ik een ander modem kunnen krijgen.?

Met vriendelijke groet 

Dirkje Elzinga 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 28 October 2023, 12:32

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DirkjeE 

Is er ook geen verbetering als je de Huawei voorziet van een fabrieksreset?

Nee heb dat ook al geprobeert, modem is ook al 6 jaar oud he.

Weet u ook wanneer ik een nieuw modem kan krijgen.?

Reputatie 7
Badge +15

@DirkjeE

Ik ben geen moderator maar ik denk dat je wel een nieuwere Zyxel kan krijgen, wacht even op de reactie van een moderator.

Dat zou heel fijn zijn, dan hoor ik het wel denk ik.

Bedankt 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DirkjeE, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit is inderdaad bekend met het Huawei modem. Ik heb je meteen een nieuw modem opgestuurd. Ook zag ik dat je nog een oude TV Box had, deze heb ik ook voor je vervangen. Het oude apparatuur hoeven we ook niet meer terug. Dit mag je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten! 

Hallo,

Ik ondervind ook problemen met mijn Huawei HG659 modem, internet valt weg en het is sinds een maand het geval dat ik wifi telkens handig matig moet verbinden. Destijds heb ik deze ontvangen met het afsluiten van mijn t-mobile contract. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @CasperN, welkom op onze Community.

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt en ik ben erg blij om te horen dat je al een lange tijd bij ons klant bent! Ik heb je direct een nieuw modem opgestuurd. Je ontvangt hier zo een bericht over en als het modem verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het oude modem hoeven we ook niet meer terug, deze mag je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten.

Reageer