Beantwoord

Huawei HG659 Modem problemen

  • 7 September 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Hallo,

ik gebruik nu al sinds 2019 een Huawei modem. Helaas lijkt het steeds trager te worden en lijken er ook nooit updates te komen waardoor ik me zorgen maak rondom te veiligheid. Er is ook geen optie voor automatisch herstarten waardoor ik het modem iedere dag een keer handmatig moet herstarten zodat het stabiel blijft lopen. In het menu zijn ook de instellingen rondom port forwarding etc zeer omslachtig en werken vaak niet goed. 

Is het mogelijk om het modem te vervangen voor een meer actueel model?

Met vriendelijke groeten,
Dimitrij

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 7 September 2023, 15:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Dimitrij, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik heb je direct een Zyxel T-50 opgestuurd. Je ontvang hier zometeen een bericht van en je kun de zending, zodra het modem verzonden is, bekijken en volgen in Mijn Odido. Het Huawei modem hoeven we ook niet meer terug, deze kun je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten.

Hallo,

ik gebruik nu al sinds 2019 een Huawei modem. Helaas lijkt het steeds trager te worden en lijken er ook nooit updates te komen waardoor ik me zorgen maak rondom te veiligheid. Er is ook geen optie voor automatisch herstarten waardoor ik het modem iedere dag een keer handmatig moet herstarten zodat het stabiel blijft lopen. In het menu zijn ook de instellingen rondom port forwarding etc zeer omslachtig en werken vaak niet goed. 

Is het mogelijk om het modem te vervangen voor een meer actueel model?

Met vriendelijke groeten,
Dimitrij

Hallo Tommie,

dat is heel fijn om te horen! Dankjewel voor de snelle reactie en het in actie komen!

Groeten,
Dimitrij

Reageer