Beantwoord

Huawei HG659 modem vervangen

  • 25 December 2023
  • 8 reacties
  • 148 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ben klant sinds 2018 en mijn modem is inmiddels nogal verouderd. Hierdoor is de verbinding onstabiel als er meerdere apparaten actief zijn en mijn vele smart devices werken niet naar behoren. Toen ik hier een tijd terug voor belde, zijn er wel dingen geprobeerd om het te verbeteren, maar helaas zit ik nog steeds met hetzelfde probleem. Is het mogelijk dat mijn modem vervangen wordt door een nieuwer model?

icon

Beste antwoord door kim_st 27 December 2023, 10:33

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @kim_st, goed dat je hier licht op schijnt, ik stuur je graag een welkom pakket met een nieuw modem op! Je ontvangt snel van mij een automatische bevestiging per email dat wij je een nieuw modem op gaan sturen. Omdat het Huawei modem een ouder model is kan je deze gewoon inleveren bij een elektronicapunt.

Wij gaan druk aan de slag om het pakket voor je in te pakken, ik zie je smart-home graag snel helemaal oplichten! 😃

Mod edit:

Hoi @kim_st, goed dat je hier licht op schijnt, ik stuur je graag een welkom pakket met een nieuw modem op! Je ontvangt snel van mij een automatische bevestiging per email dat wij je een nieuw modem op gaan sturen. Omdat het Huawei modem een ouder model is kan je deze gewoon inleveren bij een elektronicapunt.

Wij gaan druk aan de slag om het pakket voor je in te pakken, ik zie je smart-home graag snel helemaal oplichten! 😃

Super, dank je wel! Ik kijk ernaar uit. 😁

Hoi! Ik heb ook zo’n oud modem. Ik heb al een abonnement sinds 2016 maar helaas begint mijn oude Huawei toch kuren te vertonen. Wegvallende verbinding etc. Zouden jullie mij ook een nieuw en moderner modem kunnen opsturen? Ik heb net ook mijn snelheid van mijn abonnement aangepast naar 100mbt waardoor een nieuw modem ook handig is :)

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bart94a, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Dat is zeker mogelijk en heb ik meteen voor je in gang gezet. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra het nieuwe modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het oude modem hoeven we ook niet meer terug, deze kun je inleveren bij een recyclepunt. Alvast veel plezier met het nieuwe modem.

Ik heb ook een Huawei hg659 die kuren gaat vertonen, kan deze vervangen worden?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Bri92, dit is zeker mogelijk! Ik heb gelijk een nieuw Zyxel modem naar je toe gestuurd. Zodra deze onderweg is krijg je een e-mail van DHL om het pakket te volgen en de status hiervan kan je ook inzien in jouw Mijn Odido account. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel plezier wensen met het nieuwe modem! 

Reputatie 1

Hoi, ik heb ook deze Huawei modem en de laatste weken merk ik dat het internet niet meer zo is, zoals het was. Graag ontvang ik daarom ook de nieuwste modem, als dat mogelijk is.

Reputatie 6
Badge +2

@zschuschen Ik heb het gelijk voor je geregeld! 😀 Het nieuwe modem komt binnen twee tot vijf werkdagen jouw kant op. 

Reageer