Ik kan het adres in het programma en het probleem van de internetsnelheid niet wijzigen

  • 31 May 2023
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Hallo, ik heb twee vragen 1De eerste vraag is dat ik de titel in het programma niet kan wijzigen omdat ik thuis internet in het programma wil bewijzen, maar wanneer ik het adres wijzig, keert het automatisch terug naar het oude adres   De tweede vraag, ik heb ingediend op de internetsnelheid van 100 MB per seconde, maar u meet de snelheid is 50. Ik wil de reden weten 

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hi @Aking, ik help je hier graag mee!

Om antwoord te geven op je vragen:

Wat bedoel je precies met de titel in het programma wijzigen?

Als je de snelheid meet, meet je het dan via een wifi verbinding of bekabeld? Een wifi verbinding is altijd langzamer dan bekabeld, de verbinding is veel gevoeliger voor stoorzenders. Op je adres kun je een maximale snelheid behalen van 78 Mbit/s, dus als je dan 50 Mbit/s op wifi behaalt, is dat ongeveer wat je minimaal moet behalen. Met wifi moet je minimaal 75% kunnen behalen van je snelheid, mits je dichtbij het modem staat. 75% van 78 is 58.5 Mbit/s. Als het gaat om een bekabelde verbinding zoek ik dit graag verder voor je uit. Hieronder heb ik nog een handige link om je wifi verbinding te verbeteren!

 

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Aking, ik help je hier graag mee!

Om antwoord te geven op je vragen:

Wat bedoel je precies met de titel in het programma wijzigen?

Als je de snelheid meet, meet je het dan via een wifi verbinding of bekabeld? Een wifi verbinding is altijd langzamer dan bekabeld, de verbinding is veel gevoeliger voor stoorzenders. Op je adres kun je een maximale snelheid behalen van 78 Mbit/s, dus als je dan 50 Mbit/s op wifi behaalt, is dat ongeveer wat je minimaal moet behalen. Met wifi moet je minimaal 75% kunnen behalen van je snelheid, mits je dichtbij het modem staat. 75% van 78 is 58.5 Mbit/s. Als het gaat om een bekabelde verbinding zoek ik dit graag verder voor je uit. Hieronder heb ik nog een handige link om je wifi verbinding te verbeteren!

 

 

Reputatie 1

Ik wil mijn adres wijzigen in het programma zodat ik mijn internetpakket kan toevoegen aan het T-Mobile account, maar het programma staat op mijn oude adres, en ik wil mijn nieuwe adres toevoegen, maar ik kan het adres niet toevoegen

Reputatie 7
Badge +9

@Aking als ik het goed begrijp heb je een T-Mobile Mobiel Abonnement en wil je daar je T-Mobile Thuis Abonnement aan toevoegen. Alleen lukt dit niet omdat het oude adres nog op je mobiele abonnement staat? Zo ja, dan zet ik je door naar onze mobiele afdeling!

Reageer