Op 10 december 2018 is mijn glasvezel abonnement geactiveerd en kwam de monteur om deze aan te sluiten. Helaas kwam de monteur 5 uur later vanwege 'uitgelopen eerdere werkzaamheden'. Ondanks dat dit kan gebeuren was ik hier niet blij mee omdat ik hierdoor een extra halve dag vrij moest nemen.
De monteur had echter een oplossing en heeft zijn werkbon ingevuld en de installatiekosten op €0,00 gezet met de mededeling dat ik ter compensatie de installatiekosten niet hoefde te bepalen. Dit leek mij een goede oplossing en heb de bon ondertekend.
Na de eerste factuur viel het mij op dat ik deze compensatie nergens terug zie en heb ik contact opgenomen met de klantenservice en gevraagd hoe en wat. Jullie medewerker vond ook dat het niet klopte dus als bewijs moest ik de digitale kopie van de werkbon sturen en zou het geregeld worden. Uiteindelijk kreeg ik een e-mail met daarin:
"Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost!"
Mooi. Maar ook op de daarop volgende facturen nergens iets wat op compensatie lijkt. Dus heb ik deze week contact opgenomen met de klantenservice en geprobeerd uit te leggen waarom ik vind dat het niet klopt dat er geen verschil is tussen de installatiekosten zoals die staan op het overzicht van T-mobile Thuis overeenkomst en de uiteindelijk facturen.
Want hoe dan ook: IETS is €0,00 geworden dus ergens zou ik toch IETS niet hoeven te betalen, lijkt mij???
Na meerdere e-mails, wedervragen en ingeschoten tickets kreeg ik vandaag het anwtoord:
"Deze kosten zijn onze standaardinstallatiekosten. De Monteur heeft een basisinstallatie uitgevoerd en geen meerwerk. Hierdoor een bon vanuit de monteur van 0 euro."
Serieus ?
Ik krijg het idee dat ik ben blij gemaakt met de klassieke dode mus en voel mij ook enorm in de maling genomen, en dat voelt niet goed. Daarom wil ik jullie alsnog verzoeken de installatiekosten die ik betaald heb ter compensatie te verrekenen op de eerst volgende factuur.
Doe jullie best, en ik lees graag jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Marco
Zie ook ticketnummers:
Ticket#2019011011014927
Ticket#2019011111003099
Ticket#2019031411002296
Ticket#2019031511003088
Ticket#2019031911017521
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel