Beantwoord

Internet 1 week voor verhuizing op stop gezet

  • 6 May 2020
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Mijn internet thuis is 1 week voor het afgesproken datum stopgezet… en kan er volgens de klantenservice geen “reanimatie” worden gericht op de actie die uitgevoerd zijn.

12 mei gaan wij verhuizen naar een nieuw adres. Wij hebben daarom gebeld naar T-Mobile om aan te geven dat ik niet zonder internet mag zitten aangezien ik vanuit huis werk bij mijn nieuwe baan. Dus hebben we afgesproken dat op het moment dat ik verhuisd ben, dat ik gelijk internet heb.

Vanochtend wordt ik wakker om te zien dat ik geen actieve verbinding heb, thuis internet en TV zijn beide offline. Ik bel naar de klantenservice die dan aangeven dat het fout bij hun ligt en dat dit normaal gesproken niet voorkomt. Vervolgens vraag ik of ze dit terug kunnen draaien en krijg ik als antwoord dit is helaas niet mogelijk..

Nu zit ik tot 12 mei zonder internet, een boze teamleider en kan ik met de trein in deze coronacrisis naar kantoor gaan om daar beperkt te kunnen werken. 

Nu hoop ik dat jullie 12 mei wel gewoon alles goed op orde hebben en de installatie op het nieuwe adres vlekkeloos verloopt.

 

Oja.. ik krijg van de klantenservice als compensatie ook nog eens onbeperkt 4G op mijn mobiel vergoed. Terwijl ik al een abonnement heb met onbeperkt internet en bellen (bij T-Mobile) 

 

Wel slecht geregeld voor een vaste klant die het complete pakketje van T-Mobile maandelijks betaald. (Thuis internet, TV en 2 mobiele abonnementen met onbeperkt internet).

 

Ik hoop dat jullie nog met een andere oplossing komen want “het is onze fout maar wij kunnen er helaas niks aan doen” heb ik vrij weinig aan.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Piotr 7 May 2020, 15:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hey @Mertkoc,

Dat hoor ik niet graag! :disappointed: Het liefst had ik je natuurlijk een vlekkeloze verhuizing gegund. Zeker in het geval van een nieuwe baan in deze bizarre tijden is internet noodzakelijk, begrijp ik maar al te goed. Gelukkig zie ik dat alles in gang is gezet om je tot en met de verhuizing te ondersteunen waar nodig. Zo zie ik dat mijn collega je voorzien heeft van een Voucher en er al een vergoeding klaar staat ter compensatie. Ook de afspraak voor de 12e staat gepland om je zo snel mogelijk online te krijgen. In deze fase kan ik jammer genoeg niks meer bespoedigen dan hetgeen dat al door mijn collega in gang is gezet. Vanaf 12 mei kun je weer probleemloos van je T-Mobile Thuis pakket genieten. Laat ons gerust weten hoe het bezoek is verlopen en alle succes gewenst met de laatste loodjes bij de verhuizing!

Dit is onacceptabel!!! Monteur is vandaag langs geweest voor de installatie, modem aangesloten… up and running tot dat er een rood lichtje bleef branden. Blijkt dat er vanuit jullie kant geen activatie is verzonden, en dat wij hier nog de aankomende 2 dagen zonder internet gaan zitten. Volgens jullie moet KPN dit activeren, mag ik asjeblieft vragen hoe jullie in deze hele week dit nog steeds niet geregeld hebben? Ik werk zelf voor een servicedesk en dit is ONACCEPTABEL! Wij zitten hier nu ruim 1 week zonder internet, mn vrouw kan geen tv kijken omdat we zo slim zijn geweest om voor een all in one pakket te kiezen.

Omdat jullie dit zo slecht geregeld hebben, moet ik een kamer huren zodat ik een plek met internet heb en vanuit “huis” kan werken aangezien op kantoor momenteel een verbouwing bevind.

Belachelijk hoe jullie weer een 7 dagen onbeperkt internet code aansmeren voor op mijn mobiel… Terwijl ik al een unlimited data/bellen/sms abonnement heb bij jullie.

Ik vindt dat klanten niet op deze manier behandeld moeten worden vooral niet tijdens deze periode waar men online thuiswerken het hardst nodig heeft.

Mijn vrouw en ik overwegen nu serieus om over te stappen naar een andere provider die wel alles op orde heeft. 

 

 

Dag #8 zonder internet, 2e dag in het nieuwe huis en het lampje bij de router brand nog steeds rood.  Ik ben benieuwd op wat voor een service level jullie werken aangezien ik jullie bel en vraag voor een service en als standaard antwoord “wij kunnen u niet helpen” krijg, lijkt wel een geautomatiseerde AI waar ik tegen praat.. 

Ik krijg ook geen antwoord op mijn topic.

 

Ik begin nu te twijfelen of dit een standaard proces is bij jullie om zo kosten te besparen bij klanten die aan het verhuizen zijn, best slim als je het mij vraagt, jullie profiteren van een betalende klant die geen gebruik kan maken van internet/tv en wij moeten contact opnemen via een klantenservice wat betreft internetten geen verdere oplossingen kan bieden dan gratis onbeperkt 4G voor 7 dagen op mijn mobiele toestel waar ik al een onbeperkt data abonnement heb lopen. Ondertussen moeten wij wel gewoon de volle pond betalen.

Van de monteur heb ik gisteren te horen gekregen dat het maximaal 2 dagen zou moeten duren om t-mobile via KPN het internet thuis te laten activeren, ik ga er al van uit dat dit nog een week zal duren door de vorige niet nagekomen afspraken in het verleden.

 

Doe hier iets aan T-Mobile!! Mijn vrouw en ik zijn al bezig met het zoeken van een nieuwe provider die wel alles op orde hebben en afspraken netjes nakomen!!!!!

Reputatie 7

Hey @Mertkoc,

Jeetje ik had gehoopt dat onze monteur dit gelijk voor je zou kunnen oplossen. Onze monteur heeft zo te lezen aangesloten wat hij op dat moment kon aansluiten voor je. De fout ligt bij de activatie van je signaal op het adres waar je nu wonende bent. We hebben hiervoor gelijk de netwerkbeheerder op de hoogte gesteld om dit op afstand voor je op te lossen!

Ik baal oprecht dat je nog niet gebruik kunt maken van je T-Mobile Thuis abonnement, maar het eind is echt in zicht. Betreft de kosten hoef je je ook absoluut geen zorgen te maken. Geef ons een seintje zodra alles weer naar behoren werkt, dan dien ik of mijn collega een vergoeding in voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Zeker in deze fase hoop ik dat je zowel ons als de netwerkbeheerder de kans geeft om dit eens en voor altijd op te lossen! 

Reageer