Beantwoord

internet al niet werkzaam sinds oplevering

  • 28 December 2023
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Wij zouden op 21 december overstappen van KPN naar Odido. We hadden nog extra contact gehad om te vragen of het internet het dan ook echt zou doen vanwege ons werk waarop het antwoord ja was. Het is 21 december: de gideon komt 4 uur te vroeg maar dat is niet erg. Hij sluit alles snel aan maar ziet een rood lampje. Heeft het erover dat de overstap met KPN naar Odido niet goed was en dat er een extern bedrijf iets moest omzetten. Dit zou dezelfde dag gebeuren en wij zouden hiervoor gebeld worden. Dit is niet gebeurd. De volgende dag bellen wij weer en gebeurd, is er weer een belofte dat wij gebeld worden, en wordt deze weer niet na geleefd. Na dit een aantal dagen gehad te hebben zijn we nu aangekomen op 28 december. Al heel wat dagen zonder internet van odido, met nog internet van Kpn( kunnen wij geen gebruik van maken want moesten we de modem terugsturen(dit wil niemand voor ons betalen deze dagen”) door slecht omgezet netwerk overstapservice van odido. Vandaag bellen wij weer en moesten we maar zelf achter iedereen aan bellen van de klantenservice. We worden alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd. Terwijl wij hebben gekozen voor overstapservice. Er is nog steeds geen oplossing en wij kunnen niet goed aan ons werk. Kan iemand ons eindelijk uit de brand helpen

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 29 December 2023, 10:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @remcovdg1, mijn excuses! Dit is geen fijne verwelkoming op ons netwerk. Ik zie echter meteen dat wij vanwege bevestiging van KPN NetwerkNL dachten dat de lijn actief was. Vanaf dat moment sturen wij Guidion aan omdat we dan zeker weten dat de lijn actief is hij de monteur de installatie kan doen. Op locatie bleek dit echter niet zo te zijn. Naar aanleiding van het bericht van de monteur hebben wij KPN NetwerkNL geïnformeerd en hebben zij aangegeven de lijn op 11-01-2024 te kunnen activeren. Ik snap dat dit nog even wachten is en wil daar sorry voor zeggen. We zijn in dit geval echter volledig afhankelijk van de beheerder.

Ben je al voorzien van Unlimited Data op je mobiele telefoon? Als je een abonnement bij ons of Ben hebt, kan ik dit zo voor je regelen. Wil je dit? Stuur mij dan een privébericht!

.

@Cheyenne van Odido Dank u voor uw antwoord. Gister hebben wij de beheerder gesproken en die zou dezelfde dag nog langs komen (hij kon nog het een en ander schuiven) Echter hebben wij van de beheerder gister verder niks meer vernomen. We zitten nu nog steeds zonder internet en onze unlimited bundels die we gekregen hebben zijn nu op. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @remcovdg1, goed dat je dit meldt, het liefst zag ik dat ze meteen bij je langs waren geweest! Ik zie dat ze gistermiddag alsnog bij je op de stoep stonden en hard aan de verbinding voor je hebben gesleuteld. Ik ben heel blij om te zien dat je verbinding sinds die tijd helemaal online is geweest!

Daarom rest mij niks anders dan je een hele fijne jaarwisseling en een erg mooi 2024 toe te wensen! 😃

Reageer