Ik heb 3 abonnementen bij T-Mobile en ben sinds 2016 klant, de service was echt geweldig. Helaas is het dat nu niet.
Eerst heb ik de klantenservice van T-Mobile gebeld voordat ik naar mijn nieuwe huis verhuisde en iemand genaamd Michael vertelde me dat ik bij verhuizing naar het nieuwe huis een snelheid van 1000 MB zou kunnen halen, maar ik moet een nieuw contract sluiten, en toen was ik verrast dat de maximale snelheid 100 MB is en toen ik opnieuw bel zei de medewerker Mijn nieuwe adres kost bij deze eerste vraag niet meer dan 100 MB.
De tweede vraag, drie weken geleden, en ik heb te maken gehad met een internetonderbreking. Ik heb 5 kinderen die internet meer nodig hebben dan eten :) Naast mijn werk dat is verstoord.
Ik nam contact op met T-Mobile en ze stuurden een technicus en schakelden de router over naar een nieuwe router, maar het probleem is niet opgelost en ik heb tot op dit moment nog steeds last van dit probleem en ik weet niet wat de reden is.
Ik wil een oplossing of geef me vrij aan een ander bedrijf zonder verplicht te zijn tot het contract dat we hebben afgesproken, 1000 MB, en toen werd het 100 MB om technische redenen die ik niet ken.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel