Beantwoord

Internet doet het niet, PON knippert. Meermaals contact, geen duidelijke antwoorden

  • 19 October 2022
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Sinds vorige week woensdag zijn wij als nieuwe klant van T-Mobile aangesloten, de monteur van Guidion heeft ons keurig aangesloten en ons met een volledig werkende verbinding achtergelaten.
Zowel het internet als de TV aansluiting hebben het primma gedaan, tot zaterdagmiddag rond 13:00.

Gezocht wat wij zelf kunnen doen om het probleem mogelijk te verhelpen.
Alle stappen gevolgd:
- Modem van de stroom
- Huawei kastje van de stroom
- Modem en Huawei kastje samen van de stroom
- Beide na elkaar van de stroom
- Modem volledig gereset

Gezien dit allemaal niet wilde helpen de klantenservice gebeld, hier werd ik netjes te woord gestaan en zijn additionele vragen gesteld:
- Welke kleur hebben de lampjes op het modem (alles is groen, alleen het internet symbool brandt rood)
- Branden alle lampjes op het Huawei kastje? (Power wel, PON knippert snel, LOS knippert soms - deze brandt verder)

Hier is toegezegd dat er een call werd aangemaakt en dat de verwachting is dat wij woensdag gebeld gaan worden door de Technische dienst
Tot vandaag nog een aantal maal contact gezocht met de vraag naar de status van ons contact, tijdens dit contact werd ons iedere keer gemeld dat er geen call bekend was en dat er een nieuwe call aangemaakt zou worden (waarmee de wachttijd dus ook iedere keer 5 werkdagen zou zijn vanaf dat moment)
Tot ik gisteravond iemand aan de lijn kreeg die zo kon in zien dat er voor ieder contact inderdaad een notitie/call is gemaakt, echter waren deze in ogen van deze persoon geen van alle op de juiste manier aangemaakt. Hij heeft mij aangegeven op dat moment wél de juiste lijnen uit te zetten, even als een call uit te zetten bij Guidion gezien het om een verstoring in het netwerk zou gaan. We zouden een sms ontvangen vanuit Guidion om een afspraak te maken met een monteur om hier naar te laten kijken, deze sms hebben wij niet ontvangen.
Nu heb ik vanmorgen wéér gebeld met de vraag naar de status van onze call(s)/melding(en), tot mijn verbazing was er weer niks bekend. Er is wéér een call aangemaakt, dit keer is het nummer van deze back-office call met mij gedeeld. Echter moet ik wéér 5!!! dagen wachten voor er iets gaat gebeuren.

Als nieuwe klant ben ik een week aangesloten, waarvan ik 2,5 dag daadwerkelijk gebruik heb kunnen maken. En iedere keer word ik met een nieuw kluitje het riet ingestuurd.

Ik wil graag dat er naar gekeken wordt en er een goede blijvende oplossing komt.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 19 October 2022, 16:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @carolave94 ,

Dit is niet zoals je het wenst,fijn dat je de community hebt gevonden.
Een moderator reageert vanzelf op je bericht, dit gebeurt op volgorde van binnenkomst.
Je kan, als je dat nog niet gedaan hebt , je klantnummer invullen in je profiel. Dit doe je door op je naam te klikken → klik op profiel bewerken → klantnummer invullen. Dit klantnummer kan alleen jij en de moderator zien.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @carolave94, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Zoals @soepkip67 hierboven al benoemd heeft, is het inderdaad niet prettig om op deze manier van het digitale kastje naar de muur gestuurd te worden met halfbakken antwoorden en niet goed ingevulde contactmomenten. Blij te horen dat er een collega is die dit wel adequaat heeft opgepakt. Ik zie dat die collega het naar onze techneuten geëscaleerd heeft zodat zij hier een deskundig arendsoog op kunnen werpen. De gemiddelde verwerkingstijd bedraagt inderdaad zo'n drie tot vijf werkdagen. Om het proces te versnellen, is jouw ticket in de prioriteitenbak geplaatst zodat het rapper bekeken kan worden - dit is geen garantie op een spoediger herstel, maar wel een toezegging dat er met voorrang onderzocht gaat worden. 

Is er met jou al over een Unlimited Internet voucher gesproken toevallig? Zo niet: maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

 

Een nabrander om meer duidelijkheid te bieden: ondanks eventuele toezeggingen van collega's zal de technische dienst nooit bellen met updates of tussentijdse vragen. Enkel bij zeer hoge mate van urgentie of uitzondering en indien niet anders mogelijk, zullen de techneuten per telefoon contact zoeken met klanten. Ik wil dit graag gemeld hebben omdat ik merk dat dit nogal eens de revue passeert. Er wordt, indien er een update komt, altijd per e-mail geüpdatet. In principe werken we op basis van case ownership en is het aan de persoon die jou gesproken heeft om zich over de case te ontfermen zodat alle updates via diegene aan jou gegeven worden - dat doen we zodat het makkelijker is voor klanten om contact te verkrijgen en niet telkenmale opnieuw het hele verhaal uitgelegd hoeft te worden.

 

Goedemiddag @carolave94, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Zoals @soepkip67 hierboven al benoemd heeft, is het inderdaad niet prettig om op deze manier van het digitale kastje naar de muur gestuurd te worden met halfbakken antwoorden en niet goed ingevulde contactmomenten. Blij te horen dat er een collega is die dit wel adequaat heeft opgepakt. Ik zie dat die collega het naar onze techneuten geëscaleerd heeft zodat zij hier een deskundig arendsoog op kunnen werpen. De gemiddelde verwerkingstijd bedraagt inderdaad zo'n drie tot vijf werkdagen. Om het proces te versnellen, is jouw ticket in de prioriteitenbak geplaatst zodat het rapper bekeken kan worden - dit is geen garantie op een spoediger herstel, maar wel een toezegging dat er met voorrang onderzocht gaat worden. 

Is er met jou al over een Unlimited Internet voucher gesproken toevallig? Zo niet: maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

 

Een nabrander om meer duidelijkheid te bieden: ondanks eventuele toezeggingen van collega's zal de technische dienst nooit bellen met updates of tussentijdse vragen. Enkel bij zeer hoge mate van urgentie of uitzondering en indien niet anders mogelijk, zullen de techneuten per telefoon contact zoeken met klanten. Ik wil dit graag gemeld hebben omdat ik merk dat dit nogal eens de revue passeert. Er wordt, indien er een update komt, altijd per e-mail geüpdatet. In principe werken we op basis van case ownership en is het aan de persoon die jou gesproken heeft om zich over de case te ontfermen zodat alle updates via diegene aan jou gegeven worden - dat doen we zodat het makkelijker is voor klanten om contact te verkrijgen en niet telkenmale opnieuw het hele verhaal uitgelegd hoeft te worden.

 

Ja ik heb een T-Mobile simkaart, als het mogelijk is zou ik hier graag gebruik maken van de voucher.

Ik heb begrepen dat er inmiddels een verzoek ingediend is bij KPN, naar verwachting horen we volgende week meer van hen. Dus we hopen volgende week eindelijk weer 'normaal’ gebruik te maken van alle services.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @carolave94

Goed om te horen dat er inmiddels contact is gelegd met KPN NetwerkNL, ik weet zeker dat ze een hoop voor je kunnen betekenen! 😃

Om ervoor te zorgen dat de datavoucher goed bij je terecht komt stuur ik je snel een privébericht door.

Laat het gerust weten als er nog iets speelt. Ik hoop dat je snel een afspraak kan inplannen!

Reageer