Internet storing Amsterdam?

  • 14 December 2023
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 1

Sinds 03:00 internet storing in postcodegebied 1064. Modem meerdere malen herstart maar geen resultaat.

Jason van Odido 4 maanden geleden

Goedemorgen @DragonDraak, slim dat je aan de digitale bel trekt! Er is momenteel geen algemeen verbindingsprobleem bekend in de omgeving van Amsterdam. Dit betekent natuurlijk niet dat er geen probleem is op jouw aansluiting. Neem de belangrijkste checks door en laat me weten of dit gewerkt heeft: Problemen Internet verbinding van Internet + TV van Odido | Odido community.

Succes en weet dat ik altijd voor je klaarsta!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @DragonDraak, slim dat je aan de digitale bel trekt! Er is momenteel geen algemeen verbindingsprobleem bekend in de omgeving van Amsterdam. Dit betekent natuurlijk niet dat er geen probleem is op jouw aansluiting. Neem de belangrijkste checks door en laat me weten of dit gewerkt heeft: Problemen Internet verbinding van Internet + TV van Odido | Odido community.

Succes en weet dat ik altijd voor je klaarsta!

Reputatie 1

Hoi Jason,

Alle tips hebben helaas niet geholpen. Lijkt erop dat mijn signaal de heletijd wegvalt. Daarnaast zie ik in de logboek van mn Zyxel T56 dat ik geen WAN IP krijg. 

Sorry voor de foto van mijn laptop, heb geen internet daarop 😅

Daarnaast is mijn mobiele data bundel op, is er een mogelijkheid om mb/gb's te ontvangen omdat ik geen internet thuis heb?

Reageer