Beantwoord

internet thuis

  • 21 November 2023
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

Goede dag 

 

 Ik zit sinds 16-05-2023 bij T-mobile nooit geen klachten gehad sinds de naam verandering slecht internet speedtest komt niet boven de 200 terwijl ik 400 mb glasvezel bij jullie heb een tijdje geleden gebeld en daar gaven ze aan niks voor mij te kunnen betekenen maar dit is boelchit want ik wil dat er graag een signaal monteur word aangestuurd want ik betaal wel voor 400 en als je maar onder de 200 uit komt dan is er iets niet goed voorheen zaten we bij budget alles in1 daar werkte alles perfect zijn overgestapt omdat we bij jullie goedkoper uit waren maar goedkooper blijkt helaas niet altijd beter dus goedkoop is dure koop op dit moment ik hoop dat hier iets aangedaan gaat worden en als jullie niet kunnen leveren wat er beloofd word wil kostenloos ontbinden dat eis ik dan en dat is dan ook mijn recht heb inmiddels alvast informatie ingewonnen bij een juridische loket Dus ik hoor graag van jullie en anders schakel ik ook de geschillencommissie in want dit accepteer ik niet

 

Vriendelijke groet Davey van iersel

 

icon

Beste antwoord door soepkip67 21 November 2023, 15:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Davey1990hb ,

Om een onderzoek te kunnen starten hebben moderators informatie nodig.

Soepkip heeft de Odido versie van de documenten gepost.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Davey1990hb ,

Zou je een volledige speedtest  willen aanleveren zonder dat je je een eigen router hebt aangesloten? Dus ONT → Zyxel → Laptop/Desktop bekabeld.

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen.

Als je dit gedaan hebt kan een moderator gelijk zien wat er aan de hand is en dit doorsturen aan de technische dienst. Vermeld ook je klantnummer in je profiel. De moderator reageert vanzelf

Reageer