Beste Tmobile medewerker,
De situatie:
Ik heb een Huawei modem HG659 modem en sinds kort een TP-Link Deco M5 Multiroom wifi.
De WLAN van het HG659 modem staat uitgeschakeld, voor de rest heeft deze factory settings.
Op LAN1 is het het hoofdstation van de TP-link wifirouter aangesloten.
Op LAN2 is een vaste PC aangesloten.
Het probleem:
Alles werkt prima,bandbreedte, wifi dekking, maar eens in de zoveel uur valt de internet connectie blijvend uit, zowel bedraad als draadloos.
Led op modem bij internet blijft vol aan branden.
Reset van het modem lost het probleem voor een paar uur op.
Servicepagina van het modem 168.192.1.1 valt dan ook niet meer te bereiken, ook niet via vaste PC.
T-mobile medewerker heeft verbinding doorgemeten en de lijn is in orde.
Vraag:
Is het modem defect, of is er iets verkeerd geconfigureerd?
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Beste antwoord door Escovan
Bekijk origineel