Beantwoord

Internet valt uit. Bedraad/wifi

  • 20 January 2019
  • 30 reacties
  • 1068 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 2
Hey @Maikzors,

Dat lijkt me zeker geen pretje! Gelukkig zijn de eerste stappen gezet in de weg naar een oplossing. Is binnen die drie dagen de verbinding nog weggevallen? Zo ja, dan dienen we dit te melden bij onze technische dienst. Houd ons op de hoogte!


Goedeavond,

Ja internet valt nog steeds weg helaas.

Volgende week donderdag komt een monteur voor een modemswap. Hopen dat het dan is opgelost.
Reputatie 7
Hey @Maikzors,

Dat lijkt me zeker geen pretje! Gelukkig zijn de eerste stappen gezet in de weg naar een oplossing. Is binnen die drie dagen de verbinding nog weggevallen? Zo ja, dan dienen we dit te melden bij onze technische dienst. Houd ons op de hoogte!
Reputatie 2
Vandaag alweer internet weg gevallen...

Heb er nu bijna 2 weken last van. Bel ik klantenservice op,en zegt ze dat ik 3 dagen moet wachten,om vervolgens weer te bellen. Anders kom ik niet in aanmerking voor een monteur/modem swap.

Elke dag is teveel als je problemen hebt met internet. Tijdens het gamen wordt ik steeds eruit gegooid.

Hier is het ook maar rustig met Tmobile medewerkers.
Reputatie 2
Hoi hoi,

Ik heb een draytek. Vigor. Op het moment dat de storing er is (zoals nu weer 2de keer vandaag ) dan heb ik ook geen WiFi.

dns_probe_finished_no_Internet.
Het lampje op de modem ACT knippert. Weet niet of dat de bedoeling is?
Reputatie 7
Badge +4
hallo @Maikzors

Wat boor modem heb je en heb je ook problemen met de wifi of speelt het alleen op apparaten die je bekabeld heb aangesloten

Reageer