Beantwoord

Internet valt weg wanner ik upload

  • 7 October 2022
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Ik heb net een week nieuw T-mobile internet. Bekabeld. Glasvezel.


Met de ZYXEL DX5401-B0 Modem.

Nu is het zo dat wanneer ik in gesprek ben met andere, zodra ik mijn scherm wil delen, of een foto wil uploaden dat mijn hele internet verstoord wordt. En ik wegval van meerdere services.

Kort online opzoeken las ik dat misschien QoS zou kunnen helpen maar dit is helaas niet te vinden bij deze modem.

Wat kan ik doen?

 

Met vriendlijke groet,

Bastiaan S

icon

Beste antwoord door TechRacing93 7 October 2022, 07:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Bastiaan S

Is dit bedraad of draadloos? Als het draadloos is kan je het eens bedraad proberen. 

Op het moment van wegval, is het alleen op die pc/laptop of heeft dan bijvoorbeeld je telefoon ook geen internet meer?

Hi @Bastiaan S

Is dit bedraad of draadloos? Als het draadloos is kan je het eens bedraad proberen. 

Op het moment van wegval, is het alleen op die pc/laptop of heeft dan bijvoorbeeld je telefoon ook geen internet meer?

 

Het is bedraad, en het gebeurd precies wanneer ik iets substantieels probeer te uploaden.
Zoals een video of foto.

 

Heb het drie a vier keer geprobeerd om er zeker van te zijn en zodra ik een bijvoorbeeld een foto upload in discord begin ik te happeren en val ik weg van het gesprek waar ik in zit. En wordt de verbinding verbroken in het spel wat ik speel en sluit dat af.

Dan na paar seconden/minuutjes ben ik weer terug. En doet Discord het weer en kan ik weer verbinden met het spel.

Raar is dat ik nog wel bepaalde websites kan laden zoals Youtube.

Heb nog niet gekeken of het internet op de telefoon nog werkt. Zou dat later nog kunnen proberen.

Reputatie 7
Badge +5

Meerdere programma's open?

Dan kan het misschien een poort zijn die 2 programma's tegelijk willen benutten.

Reageer