Internet weggevallen postcode 2555PT

  • 23 August 2023
  • 6 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag.

Vanmorgen rond 11u is mijn internet weggevallen. Rood lampje LOS waar glasvezel binnenkomt. In de buurt wordt gewerkt en ligt de stoep open. Misschien is er een kabel geraakt.

Kan deze storing z.s.m worden opgelost?

Bedankt,

Maarten

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hi @MaartenDenHaag, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Zou je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan zet ik het door naar onze techneuten!

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Alvast bedankt.

 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MaartenDenHaag, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Zou je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan zet ik het door naar onze techneuten!

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Alvast bedankt.

 

Reputatie 1

Hi @MaartenDenHaag, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Zou je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan zet ik het door naar onze techneuten!

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Alvast bedankt.

 

Hi Tommie,

Ik begrijjp je vraag niet helemaal, maar ik ga het proberen.

  1. Daarmee bedoel je denk ik het wereldbol icoontje op Zyxel T-50 apparaat. Dat is rood.
  2. ONT is waar de glasvezel inzit? Daar brandt dus rood LOS, en ja, de Power is groen.
  3. LOS knippert 1x per seconde.
  4. PON is uit.
Reputatie 7
Badge +9

Hi @MaartenDenHaag, bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen. Ik heb dit direct voor je doorgezet naar onze techneuten. Zij zullen hard voor je aan de slag gaan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Binnen 5 dagen wordt er contact met je opgenomen.

Reputatie 1

Hi @MaartenDenHaag, bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen. Ik heb dit direct voor je doorgezet naar onze techneuten. Zij zullen hard voor je aan de slag gaan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Binnen 5 dagen wordt er contact met je opgenomen.

Bedankt! Hoe nemen ze contact op? Niet via dit forum neem ik aan.

Reputatie 7
Badge +9

@MaartenDenHaag dit kan per sms, e-mail of telefonisch gebeuren. Het kan ook voorkomen dat er geen contact opgenomen wordt, dan krijg ik een terugkoppeling op de case. Als je binnen 5 dagen nog niks gehoord hebt, trek dan aan de bel. Dan ga ik er achteraan!

Reputatie 1

Tommie, ter info, het probleem is verholpen. In de centrale hier 2KM vandaan zat een stekkertje niet goed. Bedankt nog voor je hulp!

Reageer