Internet werkt niet, geen oplossing

  • 5 December 2023
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Mijn internet werkt sinds vanochtend niet en ik krijg via de klanten"service” geen bevredigende oplossing. Ze geven aan dat het tot drie werkdagen kan duren totdat er iemand van de technische dienst naar mijn probleem heeft gekeken, als zij er niet uit komen moet ik maar een afspraak maken zodat er iemand langs kan komen.

Ik ben nu pas een maand klant bij Odido, maar heb er nu al spijt van. In 1 maand tijd ondertussen al 2 keer problemen met mijn internetverbinding gehad. Dit is niet acceptabel. Kan iemand op het forum mij wel helpen?

 

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @Jipvangrunsven, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat het ticket gister aangemaakt is. We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen, dan moet het ticket opgepakt zijn. Meestal zijn we sneller met het oppakken van tickets. Omdat het ticket gister is ingeschoten kan ik op dit moment nog niks doen en moeten we het ticket afwachten. Zodra hier meer over bekend is wordt er contact met je opgezocht! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jipvangrunsven, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat het ticket gister aangemaakt is. We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen, dan moet het ticket opgepakt zijn. Meestal zijn we sneller met het oppakken van tickets. Omdat het ticket gister is ingeschoten kan ik op dit moment nog niks doen en moeten we het ticket afwachten. Zodra hier meer over bekend is wordt er contact met je opgezocht! 

Reageer