Beantwoord

Internet werkt niet, LOS lampje blijft knipperen

  • 5 April 2024
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

We hebben helemaal nergens aangezeten maar sinds vanavond knippert het los lampje. 
verbinding tussen ftu en ons is nog steeds goed. 
er staan geen storingen vermeld. 
helaas dus geen internet. 
Hoe kunnen we dit zsm oplossen?

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 6 April 2024, 12:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @SCARLETTMEIJER, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad en een monteursverzoek openstaat. Je zult zo snel mogelijk een link ontvangen om een afspraak te maken met Guidion. Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

We hebben helemaal nergens aangezeten maar sinds vanavond knippert het los lampje. 
verbinding tussen ftu en ons is nog steeds goed. 
er staan geen storingen vermeld. 
helaas dus geen internet. 
Hoe kunnen we dit zsm oplossen?

Inmiddels dag 25 zonder dienstverlening van Odido .Geen internet. Op 5 april is glasvezelkabel aangelegd bij de buren - gevolg geen internet

9-4 monteur aan huis, constateert dat het probleem niet in huis is. Doorgezet naar netwerkbeheer, waarschijnlijk 

Sindsdien heel vaak gebeld. Iedere keer een andere medewerker, de een weet veel de ander vrij weinig. Iedere keer alles weer uitleggen. Totale belminuten variërend van 7.20 tot 26.15 minuten.

Vorige week maandag een vriendelijke dame gesproken die me heeft uitgelegd dat Odido niets kan doen, open Dutch Fiber is verantwoordelijk maar heeft onderaannemer Artemis ingeschakeld. Hier schenen nog meldingen open te staan van half maart!!!!

Nu heb ik vandaag de voorwaarden opgezocht en zie een opening na 4 weken om het contract te verbreken. Helaas is er geen mailadres, maar bellen of een chatbot. Ik heb weer gebeld en aangegeven dat ik er klaar mee was en iemand wilde spreken die meer weet (uiteraard bij gezegd dat de jongeman er zelf niets aan kon doen) Na 8 minuten gesproken te hebben heeft hij me in de wacht gezet ( muziekje is vreselijk en ik heb er nachtmerries van) maar helaas na ruim 2 minuten werd de verbinding verbroken.

Lijkt er inderdaad op dat de frontoffice de klappen opvangt en dat backoffice klanten vermijdt.

En dan bel je weer.. ODIDO is er voor jullie :-( niet dus.

Ja dan mail ik adressen van odido die mij hebben gemaild...helaas krijg je dan een bericht wij nemen je mail niet in behandeling.

Hoe dan? Klantgerichtheid is er niet. Wie kan mij hier verder helpen door het bureaucratische web heen te komen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @SCARLETTMEIJER, heel goed dat je aan de bel trekt en sorry, ik schrik ervan dat het al zo lang voortduurt! Heel graag wil ik je een update geven over de status bij Open Dutch Fiber en Artemis, alleen is bij ons nog niks bekend over de stand van zaken bij hun. Het liefst zie ik wel dat er heel snel een oplossing voor je komt en daarom ga ik de technische dienst met klem verzoeken op extra druk te plaatsen op Open Dutch Fiber. Ik hoop op deze manier alsnog snel een doorbraak voor je te forceren.

Wij laten het hier niet bij zitten, we blijven hard bij hen op de deur kloppen!

Reageer