Internetkabel via wifi versterker werkt niet

  • 30 November 2023
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Ik wil graag mijn televisie aansluiten aan een internetkabel in plaats van de minder betrouwbare draadloze wifi. Ik heb een wifi versterker naast mijn televisie staan, daarom wil ik met een internetkabel vanuit deze versterker mijn televisie bekabeld verbinden. Dit doet het niet helaas, als ik mijn televisie aan de modem aansluit doet hij het wel, dit is bij mij thuis helaas niet werkbaar om op die manier te installeren. 
Is het mogelijk om je televisie bekabeld met een versterker te verbinden? Waarom zitten er internet poorten op een versterker? 
Groet

Teresa van Odido 5 maanden geleden

@TjibbeB Dit zou wel moeten kunnen! Welke kabel heb je gebruikt tussen het wifipunt en de TV Box? Dit moet minimaal een Cat 5 of hoger zijn. Ik wil ook graag weten of je het wifipunt bekabeld of draadloos hebt aangesloten op het modem. Laat je mij dit weten? Ik wil je wel nog meegeven, dat je de beste kijk ervaring hebt als je de TV direct op het modem aansluit. 

 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@TjibbeB Dit zou wel moeten kunnen! Welke kabel heb je gebruikt tussen het wifipunt en de TV Box? Dit moet minimaal een Cat 5 of hoger zijn. Ik wil ook graag weten of je het wifipunt bekabeld of draadloos hebt aangesloten op het modem. Laat je mij dit weten? Ik wil je wel nog meegeven, dat je de beste kijk ervaring hebt als je de TV direct op het modem aansluit. 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi,

Wat voor wifi versterker gebruik je, en als je in plaats van een TV een laptop/computer aansluit, werkt die dan wel?

Reageer