Beantwoord

internetsnelheid laag Hilversum

  • 9 May 2020
  • 6 reacties
  • 161 Bekeken

1222 Hilversum Internetsnelheid is alweer ruk, stort om de haverklap in maar natuurlijk geen storingen bekend in de regio ik heb glasvezel internet 750, interactieve tv en bellen zijn wel ok alleen internet hapert aan alle kanten. Hieronder de speedtest door ookla

Ping ms

5Download Mbps 29.14Upload Mbps 25.44 Verbindingen Meerdere Redhosting Almere Wijzig server T-Mobile 31.201.101.233

BEOORDEEL JE AANBIEDER

T-Mobile

    • BEDANKT VOOR JE FEEDBACK
       
icon

Beste antwoord door Brian 11 May 2020, 18:34

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Gizmo666 

Dat is wel erg krap voor een abonnement van 750/750.

Na een herstart van de mediaconverter en/of modem wat is dan de snelheid op een bekabelde laptop met de Ookla speedtest app? Niet via de website.

Gebruik je CAT6 bekabeling?

Ik gebruik idd cat6 bekabeling en reset van modem/router helpt niets de snelheid blijft fluctueren. 

Reputatie 7
Badge +15

Welke modem heb je?

Heb je een fabrieksreset ook al reeds uitgevoerd om te kijken of dat iets goeds doet?

Fabrieksreset haalt niets uit het modem is van draytek

Inmiddels wel weer een acceptabele en vooral stabiele verbinding en snelheid hier, maar het blijft de vraag voor hoe lang?

Reputatie 7

Hi @Gizmo666, oei dat is inderdaad wel een érg lage snelheid met een 750 Mbit/s verbinding. Ik heb zojuist je verbinding op afstand bekeken en deze ziet er prima uit dus ik vermoed dat het een tijdelijk netwerk issue was. Mocht het zich vaker voordoen laat het dan zeker weten, excuses voor het ongemak!

Reageer