Beantwoord

Intersnelheid bekabeld ! van 500/500 abo bedroevend laag.

  • 21 November 2019
  • 30 reacties
  • 1102 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Om T-Mobile niet te zeer te verwarren een updateje van mij aan @Marksch.

Hier komt de 27e voor de 3e maal een monteur van KPN :)  :(

Bijna 2020….ik snap dat in de dagen net voor en na Kerst er minder activiteit is in “problem solving” maar het zou als klant wel fijn zijn als je op de hoogte word gehouden van de status….

Heb nu 2 maanden ingeklapte “snelheid” en nu 1 maand bezig met T-mob om het opgelost te krijgen.

Wil iemand mij de status geven, wanneer komt KPN in actie om in de wijkcentrale e.e.a. te checken,

te verbeteren en mij mijn gecontracteerde snelheid te leveren?? Lijkt wel een zwart gat hier….

Enfin, wordt hopelijk vervolgd… Guten Rutch ins Neujahr!

Greetz, Marksch.

Reputatie 7

Hey @Marksch,

Ik heb net bij onze techneuten een verzoek ingediend om dit probleem met prioriteit op te pakken. Ik verwacht deze week een terugkoppeling te krijgen. Zodra we meer weten, brengen we je op de hoogte. Ik wens je alvast een hele fijne jaarwisseling!

@Marksch is het probleem bij jou verholpen ? Aan mijn kant is er een poort move uitgevoerd zonder resultaat :(

Hallo,

9 Januari j.l. is een monteur/specialist van een door T-mobile ingeschakeld bedrijf aan huis geweest, ik kon niet aanwezig zijn helaas.Wat er precies gebeurd is weet ik niet, zou nog een “rapport” krijgen.Feit is dat de snelheid terug is mits ik alleen de Draytek gebruik.Mijn Fritz! 7390 hangt  nu achter de Draytek maar slechts alleen voor SIP telefonie/DECT. Mijn oude set-up van TP-link managed 8p-switch met 2 SFP poorten en vlan instellingen voor Internet en TV en mijn Fritz! als dhcp server, ( dus geheel zonder de Draytek) welke t/m 22 okt 2019 perfect werkend was, heb ik nog niet weer opgezet. Laat het nu ff zo.Volgens specialist was de Fritz! de bottleneck, hij zou “verouderd” zijn?? 

 

Reageer