Beantwoord

Intersnelheid bekabeld ! van 500/500 abo bedroevend laag.

  • 21 November 2019
  • 30 reacties
  • 1103 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Hi Brian,

Net weer getest, bekabeld uiteraard, en down 155 en up 114 Mbits op de 500/500 lijn.Via Speedtest app op de Usenet Server Amsterdam, deze is altijd de snelste, heb al wel 470 down om 200 up daarop getest en dat was tot ongeveer 3 weken terug ook “normaal”. NB; mijn up snelheid is nog nooit hoger dan 200 Mbit geweest, ook niet op de 500 lijn! Bovendien heb ik toen het nog kon(WBA gebied) wel eens geswitcht van 500/500 naar 200/200 abo en weer terug; lijkt wel of ik nu in een 200/200 switch aansluiting zit!?Laat me weten wanneer je mee wil kijken dan zorg ik dat de Draytek er weer aan hangt.

 

Greetz, Marksch.

 

Reputatie 7

Hi @Marksch Er is inderdaad sprake geweest van een korte storing bij jou in de buurt maar deze is inmiddels weer verholpen. Is de snelheid inmiddels weer hersteld? Zo niet dan kijk ik graag met je mee maar hiervoor zal je dan weer even het door ons geleverde modem aan moeten sluiten. :wink:

@error33 Jouw geval is echt een uitzondering en ondanks onze beste inspanningen en meerdere monteurs zijn we er inderdaad helaas nog niet in geslaagd om de verbinding op niveau te krijgen. :sweat:

Je bent niet alleen met  dit euvel, ben al maanden bezig om te krijgen waar ik voor betaal….

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/upload-blijft-achter-glasvezel-200-200-313009

 

Maar het komt maar niet tot een oplossing van dit probleem

Goedemorgen Pjotr,

Dank voor je reactie, nu heb ik 2 dagen geleden telefonisch contact gehad met de klanten service die mij melde dat er een “service incident” aka storing bekend was en deze met prio behandeld zou gaan worden. Verder geen reactie en/of actie meer gemerkt.Wil en kun jij achterhalen of dit nu ook het geval is onder de noemer van T-mobile’s uitstekende service? Graag zie ik op redelijk korte termijn mijn 500/500 Mbits snelheid terug op mijn glas lijn.Indien je gegevens nodig hebt omtrent kantnummer en naam kun je me in een pm bereiken? Graag hoor ik van je.

bvd Marksch.

Reputatie 7

Hey @Marksch,

Ik baal dat je er zo'n gevoel aan hebt overgehouden! Wanneer je bij ons een 500 Mbps glasvezel abonnement hebt dan kun je ervan uitgaan dat je daadwerkelijk die snelheid haalt (kleine marge daargelaten). Wanneer er problemen zijn met het netwerk en je problemen met je snelheid ervaart dan sturen we zo spoedig mogelijk alle nodige partijen aan om dit snel op te lossen. Uitstekende service staat bij ons hoog in het vaandel!

Met het nieuwe Klantvoordeel proberen we de prijzen van onze abonnementen nóg gunstiger te maken. In enkele gevallen ben je voordeliger uit bij het oude Klantvoordeel. Uiteindelijk beslis je zelf of je akkoord gaat met de nieuwe voorwaarden. Daarin wordt je geheel vrij gelaten. :relaxed:

Reageer