Beantwoord

Intersnelheid bekabeld ! van 500/500 abo bedroevend laag.

  • 21 November 2019
  • 30 reacties
  • 1103 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Om T-Mobile niet te zeer te verwarren een updateje van mij aan @Marksch.

Hier komt de 27e voor de 3e maal een monteur van KPN :)  :(

@Marksch is het probleem bij jou verholpen ? Aan mijn kant is er een poort move uitgevoerd zonder resultaat :(

Goedemorgen,

Kan ik eens gëinformeerd worden wat de status is van mijn klacht? Ben nu 12 dagen bezig dit aan te zwengelen en de “snelheid” neemt alleen maar af, zit nu op 100 down en 135 up !

Een klapperende switch(poort) in de wijkcentrale? verkeerde poortje geprikt? Kan toch vast niet zo zijn dat vanaf 22-10-2019 er opeens iets geheel anders aan de hand is, tot dan werkte in ieder geval de down-link goed! Graag feedback !

Tot lezens,….

Reputatie 1

Hallo @Marksch 

ik ben ook al ruim twee maanden beziggeweest met een zelfde euvel wat ik had met mijn 750/750 contract. dat kwam linksomof rechtsom ook niet boven de 300 mbps uit. Verder bijkomende ellende was dat het tv signaal ook behoorlijk gestoord werd (blokkerigheid etc).Al een keer alle apparatuur vervangen door zelfde maar nieuwe apparatuur (router, converter en tv-box) hielp allemaal niet. Uiteindelijk hebik een Zyxel T-50 gekregen in plaats van de Huawei 659 en het probleem was in 2 tellen opgelost: 800-900 mbps zonder probleem!

Ik heb het sterke vermoeden dat de Huawei modem helmaal niet geschik was voor hoge snelheden en de abonnees vanaf mei dit jaar ook Zyxels kregen. ik was helaas daarvoor (feb) overgestapt.

 

 CC: @Cheyenne  

 @Candy Nu het probleem opgelost lijkt te zijn wilde ik met je bespreken hoe nu verder. Zie PB die ik je gestuurd heb. 

 

Reputatie 7

Hey @Marksch,

Allereerst wil ik je bedanken voor het meewerken bij de zoektocht naar een oplossing voor dit issue! Ik zie dat je in de tussentijd contact hebt opgenomen met verschillende collega's. Aan de hand van je meegestuurde resultaten, heeft mijn collega een monteur aangestuurd. Op dit moment kunnen we enkel wachten op de terugkoppeling en bevindingen van de monteur. We vergeten je zeker niet en blijven net zo lang doorgaan totdat we dit probleem hebben opgelost voor je!

Reageer