Beantwoord

IPtv bekabeld internet

  • 9 February 2024
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Hallo,

Al ik mijn IPtv box bekabeld (of draadloos) aansluit geeft de box aan dat ik geen internet heb. Met een wifi hotspot getest, werkt het wel. Het ligt dus waarschijnlijk aan de router. Ik heb dit probleem eerder voorbij zien komen op de community en blijkt dat dit vorig jaar is opgelost met een fix. ik ga ervanuit dat de fix al is doorgevoerd op alle routers. Ieman nog een ander idee?  

icon

Beste antwoord door henkdeleeuw 10 February 2024, 21:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @anielM, ik help je graag met knutselen zodat je jouw apparatuur aan de praat krijgt! Als ik het goed begrijp is het dus geen TV Box van ons, maar een IPTV Box van een andere aanbieder? Heb je op je router, of het Huawei of Draytek modem ook al VLAN 300 ingesteld? Als je een Zyxel modem hebt is dit niet nodig. 

Daarnaast kijk ik ook graag met jouw persoonlijke verbinding mee, alleen heb je jouw Odido abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Zou je jouw klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido

Ik ben benieuwd, ik zie je graag snel genieten!

Reputatie 4
Badge

Als de router een T-56 is: er is deze week een update uitgerold voor allerlei apparaten die niet willen verbinden. Als je de router 30 seconden van de stroom haalt en weer aan zet, wordt die automatisch gedownload. Probeer eens of dat helpt!

Reageer