Beantwoord

iPtv en t-mobile

  • 16 November 2020
  • 44 reacties
  • 8097 Bekeken


Toon eerste reactie

44 reacties

Reputatie 1

De url is wel te bereiken via mijn telefoon bijv. Dus dat is het niet. 
 

Ik gebruik Tivimate van Watchmetv

Reputatie 6
Badge +3

Ook via het het T-Mobiel Thuis netwerk?

Kan je de url geven. Dan kunnen we je eventueel verder proberen te helpen. Anders blijft het voor ons ook gokken. 

Reputatie 1

http://line.ult-ott.com

 

en nee alleen via 4G

Reputatie 6
Badge +3

Ik krijg vanaf mijn aansluiting wel een antwoord dus de URL is bereikbaar.

De Access Deneid kan zijn om er iets van authenticatie via de App nodig is. 

:~$ curl line.ult-ott.com
Access Denied!!!

 

Helaas weet ik niet hoe die App verder werkt met poorten en protocollen die het gebruikt. Misschien dat @Waqqas nog een goed idee heeft. 

Reputatie 1

Oké! En hoe kan het dan dat dit altijd goed werkte met de experiabox v10a van kpn? 

Hallo,

Ik maak gebruik van IPTV via T-mobile thuis. Aanvankelijk probleemloos, maar ik krijg sinds kort telkens een foutcode (401). De IPTV-aanbieder heeft al diverse keren mijn IP gereset. Dan werkt het in eerste wel weer een tijdje, maar bij een volgende keer krijg ik weer direct voornoemde foutcode. Het gaat om de volgende portal url: http://mag.4k-ott.com/c. Kan het zijn dat deze portal word geblokkeerd door T-mobile?

Reputatie 7
Badge +15

@nijlc1991

VPN, T-Mobile thuis en T-Mobile mobiel krijg ik acces denied.

De link ziet er uit als een portal? Kijk eens voor een andere app.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @erikzijl Bij T-mobile worden er geen portalen geblokkeerd, het werkt al jaren probleemloos hier.

Het enigste dat je nodig hebt is een snelle internetverbinding, als je zelf even op google kijkt zul je ook zien dat dit probleem niet door de ISP wordt veroorzaakt.

Reputatie 6
Badge +3

De enige tip die ik je nog kan geven is post je probleem eens op het TiviMate subreddit; https://www.reddit.com/r/TiviMate/ 

Daar zitten vast slimme koppen die de App wel kennen :wink:

Reputatie 1

Dankjewel ! Alleen het gekke is, geen één iptv app doet het sinds ik dus t-mobile heb. Dus ik heb het vermoeden dat er iets in de instellingen van het modem de boel blokkeert. Zit er veel verschil in de experia box v10a en de Zyxel t50?

Reputatie 7
Badge +15

@nijlc1991 

Ik heb zelf ook een Zyxel en maak zonder problemen gebruik van IPTV apps op een android mediaspeler en telefoon.

Reputatie 6
Badge +3

Dankjewel ! Alleen het gekke is, geen één iptv app doet het sinds ik dus t-mobile heb. Dus ik heb het vermoeden dat er iets in de instellingen van het modem de boel blokkeert. Zit er veel verschil in de experia box v10a en de Zyxel t50?

Het zijn totaal verschillende devices, er zal dus best wel wat verschillen tussen zitten. 

Zoals @Waqqas werken de IPTV Apps bij hem wel, heb je al eens geprobeerd om de App te verwijderen en opnieuw te installeren. Of de cache van de App te legen (als die optie erin zit). Misschien dat er ergens een ip vast hangt van je KPN verbinding. 

Reputatie 1

Hallo allemaal, 

Ik kijk al een jaar op mijn Samsung smart tv via room iptv en geen problemen tot voor een week terug. Met WiFi kan mijn lijst niet geladen worden en op 4G wel.

Zelfde account op de Samsung smart tv van vriendin geprobeerd en daar werkt het wel. Zij zit wel bij een andere internet provider.

Lieve Chinees benaderd waar ik de iptv van heb en die heeft me zelfs geprobeerd te helpen met een ander account maar zelfs dat mocht niet helpen.

Router(Zyxel) gereset, tv smart hub gereset, andere iptv app zoals setiptv en netiptv geprobeerd maar helaas werkt het nog steeds niet.

Klantenservice is nog minder technisch dan ik dus die kunnen en of willen ook niet echt meewerken.

Hoop toch echt op een oplossing via hier.

Thnx

Reputatie 1

Weet je wat ik me nu bedenk! Wat ik ook niet helemaal snap… ik had altijd een ssid van kpn wat begon met VRV. Nu heb ik TMNL. Heb kpn superwifi versterkers er tussen zitten en draai ook nog steeds op die VRV. Kan het daar mee te maken hebben?  De 2 bovenste kan ik beide gebruiken. 

 

Reputatie 7
Badge +15

@nijlc1991 

Probeer het eens om met TMNL te verbinden.

KPN versterkers kan je ook eens proberen weg te halen dus loskoppelen van de modem.

Reputatie 1

Nu geprobeerd maar helaas… ik blijf deze melding krijg bij welke app dan ook. 

Reputatie 1

 

Reputatie 1

Bedankt voor de reacties lieve mensen, maar heb een vraagje over mijn op adres. Bedoelen jullie dan de ip die mijn tv gebruikt of de ip van mijn router?

thnx alvast

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @nijlc1991, het lijkt er inderdaad op dat jouw IP geblokkeerd wordt door ons. Zou je eens kunnen proberen om de tip van @Ultrasonic te gebruiken en jouw IPTV-aanbieder te willen contacteren hierover? Als het goed is, kunnen zij het IP-adres wijzigen zodat je in een andere range ligt die niet door ons geblokkeerd wordt.

Reageer