Beantwoord

Je aanvraag is in behandeling - My T-Mobile Thuis

  • 15 July 2020
  • 8 reacties
  • 1909 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Vraag over Internet Premium

Er staat bij mij (Je aanvraag is in behandeling)

Hoe lang duurt zo'n behandelings aanvraag. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 July 2020, 22:29

Bekijk origineel

8 reacties

Help even

Nieuw abonnement of een verlenging of snelheids verhoging?

Sorry je heb gelijk, 

Nieuwe klant bij tmobile thuis. 

Dan gaan eerst de 14 dagen bedenktijd er overheen, gebeurt er eigenlijk niks, daarna word de lijn aangevraagd bij de netwerkbeheerder, duurt niet zolang, en dan krijg je op een gegeven moment vanzelf het instalatie pakket binnen(als dit goed gaat, nieuwe distributie partner loopt nog niet vlekkeloos) en staat er een verwachte aansluitdatum in My T-Mobile thuis, bij glasvezel krijg je een link naar de monteurs planner, bij DSL mag je het zelf aansluiten op het ISRA punt met de meegeleverde benodigheden.

Kan binnen 3 tot 4 weken na bevestiging van je abbo dus werkend zijn, masr soms duurt het langer, naar gelang de hobbels die genomen moeten worden.

Misschien had ik wat meer info moeten geven, 

Vandaag is alles geïnstalleerd. 

Tv via glasvezel werkt perfect, 

Wifi en internet werken ook. 

Alleen de Internet Premium voor de snellere internet staat nog in behandeling. 

Reputatie 7
Badge +15

@denon 

Welke snelheid heb je nu? En bedoel je dat je je internetsnelheid hebt aangepast?

Normaal zou dat niet lang mogen duren, bij mij was het dezelfde dag al verwerkt (een verhoging).

Misschien kan je het tot morgen even afwachten en dan is er hopelijk ook een moderator die met je mee kan kijken.

Reputatie 7
Badge +7

@denon ,

Als het een snelheid verhoging is ,wordt dat zoals Waqqas zegt meestal dezelfde dag geregeld. Je zou kunnen proberen om het modem opnieuw op te starten. Dat werkte bij namelijk wel.

Kun je laten weten of het nu wel goed werkt?

Reputatie 7

Hey @denon,

Ik kan met jouw e-mail adres geen actief T-Mobile Thuis abonnement vinden. Kun je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan controleer ik gelijk de status van je abonnement. :relaxed:

Misschien had ik wat meer info moeten geven, 

Vandaag is alles geïnstalleerd. 

Tv via glasvezel werkt perfect, 

Wifi en internet werken ook. 

Alleen de Internet Premium voor de snellere internet staat nog in behandeling. 


A, op die manier, en je hebt de hoogste snelheid gelijk aangevraagd, dan zou het gewoon gelijk bij aansluiten behoren te werken, alleen in de systemen duurt het even voordat je lijn op actief staat, dit heeft de monteur als het goed is gemeld aan TM

Zie dat @Jason al voor je wil kijken hoe of wat, dus stuur hem even de gevraagde gegevens zodat die een lijn onderzoek kan doen.

Reageer